Blog

Nowości ze świata e-commerce i logistyki oraz wszystkie istotne informacje z Packeta.pl w jednym miejscu.
10.09.2020, 13:00

W pierwszym półroczu odnotowaliśmy wzrost o 118%

COVID-19 ma zarówno zwycięzców, jak i przegranych. Podczas gdy inni walczą ze stratami lub niestety są już na skraju bankructwa, Packeta Group znalazła się po zwycięskiej stronie. Firma przenosi swoje granice na nowy poziom. Liczba przesyłek przekroczyła 14,5 mln, jest to dwukrotnie więcej przesyłek niż w tym samym okresie w ubiegłym roku. Pandemia odegrała główną

10.09.2020, 13:00
Czytaj więcej
2.09.2020, 12:00

Packeta kupiła Trayto. Razem pomożemy czeskim sklepom internetowym w ekspansji zagranicznej.

Grupa Packeta, właściciel wiodącej firmy technologiczno-logistycznej Zásilkovna, kupiła Trayto (dawniej BiddingTools Group), ostrawską firmę technologiczną i wiodącego eksperta w zakresie automatyzacji ofert w porównywarkach towarów, takich jak Heureka czy Zboží.cz w Czechach i na Słowacji. Trayto, oprócz wyszukiwarek i pracy z XML feedy zaczyna się koncentrować na zagranicznych rynkach zakupów internetowych (marketplaces), takich jak Emag

2.09.2020, 12:00
Czytaj więcej
27.08.2020, 09:00

Nowe możliwości za granicą

Sezon ogórkowy nie jest dla nas, dlatego przez całe lato ciężko pracowaliśmy nad podniesieniem jakości i zakresu naszych usług za granicą.  Wynik zdecydowanie jest tego wart!  Od 1. 09. 2020  można się spodziewać 6  nowych przewoźników w 5 krajach Europy. Zastanawiacie się, w których? Zobaczcie sami: Kompletny cennik

27.08.2020, 09:00
Czytaj więcej
25.08.2020, 13:00

Zakończenie wsparcia dla obsługi TLS 1.0 oraz TLS 1.1

* Informacja ta jest przeznaczona głównie dla programistów oraz administratorów serwerów i stron internetowych. Drodzy klienci,  przesyłamy Wam ważne informacje dotyczące zakończenia wsparcia dla obsługi protokołów TLS 1.0 oraz 1.1., które należy przekazać Waszym programistom i administratorom sieci. Jeśli korzystacie z rozwiązań dla sklepów internetowych takich jak Shoptet, OxyShop, Eshop-rychle, 4shop.cz, ByznysWeb.cz lub Balíkobot, to ta informacja Was nie dotyczy.

25.08.2020, 13:00
Czytaj więcej
21.08.2020, 17:30

Wrześniowe zmiany na Słowacji i w Grecji

Drodzy partnerzy,  pragniemy poinformować o nowościach i zmianach obowiązujących od 1. 09. 2020. Nowe zmiany dotyczą: Słowacja – wprowadzenie opłaty za płatność kartą w przypadku usługi SK Dostawa na adres HD (ID 131) Grecja– zakończenie współpracy z przewoźnikiem Speedy (ID 4738) Niemcy – od teraz za pośrednictwem przewoźnika Hermes można również wysyłać przesyłki za pobraniem! SŁOWACJA:

21.08.2020, 17:30
Czytaj więcej
20.07.2020, 16:00

Przesyłki do Anglii i Grecji

Zmiana u przewoźnika Royal Mail Drodzy klienci,  chcielibyśmy zwrócić uwagę na zmianę w sposobie nadawania przesyłek do Wielkiej Brytanii, w szczególności u przewoźnika Royal Mail. Oryginalna i “najstarsza” opcja przesyłania przesyłek za pośrednictwem Royal Mail (ID 1120) jest obecnie wyłączona w systemie, dlatego nie można już z niej korzystać. Prosimy o dostosowanie ustawień Waszych sklepów

20.07.2020, 16:00
Czytaj więcej
26.06.2020, 15:00

Bardziej spójne kategorie wagowe i ubezpieczenie przesyłek od 1. 07. 2020

Czerwiec poświęciliśmy “inwentaryzacji” zarówno kategorii wagowych przesyłek, gdzie do tej pory limity wagowe były ustalone inaczej dla każdego z przewoźników, jak również ubezpieczenia, gdzie każdy z przewoźników miał inne ceny. Jeśli wysyłacie przesyłki za granicę za naszym pośrednictwem, na pewno to zauważyliście. Z tego powodu wypracowaliśmy ujednolicenie parametrów, aby były jak najbardziej spójne, a wysyłanie przesyłek za

26.06.2020, 15:00
Czytaj więcej
25.06.2020, 12:00

Zásilkovna została Best Managed Company w Czeskiej Republice!

Jesteśmy jedną z najlepszych firm w Czechach! Nagroda Best Managed Company jest przynawana przez firmę Deloitte w 20 krajach świata, a w tym roku po raz pierwszy w Czechach. Niezależna komisja ekspertów oceniła u każdej nagrodzonej firmy 4 kluczowe filary – strategię firmy, zarządzanie i wyniki finansowe, produktywność oraz innowacyjność i kulturę korporacyjną. Więcej na Deloitte

25.06.2020, 12:00
Czytaj więcej
18.06.2020, 09:00

Lepsza jakość doręczenia dzięki prawidłowemu kodowaniu UTF-8

Drodzy klienci,  prawidłowe kodowanie importowanych danych znacząco podnosi jakość doręczenia, a przede wszystkim zmniejsza ryzyko błędnych danych oraz odsetek przesyłek niedoręczalnych. Z tego powodu zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe zasady kodowania plików dla zbiorczego nadawania przesyłek w sekcji klienta (import CSV / XML / itp.), które będą obowiązywać od 1. 07. 2020. Od tej daty wszystkie pliki źródłowe

18.06.2020, 09:00
Czytaj więcej
10.06.2020, 06:00

Zmniejszamy odsetek zwrotów od klientów w całej Europie

Drodzy klienci,  dnia 8. 06. 2020 oficjalnie wprowadzono walidację wprowadzanych danych osobowych (e-mail oraz numer telefonu) dla przesyłek, o czym informowaliśmy 30. 04. 2020 za pośrednictwem newslettera oraz sekcji klienta. Wprowadzenie tych informacji jest wymagane przez naszych partnerów logistycznych w całej Europie i ma kluczowe znaczenie dla sprawnej dostawy przesyłki i komunikacji z klientem. Którzy przewoźnicy

10.06.2020, 06:00
Czytaj więcej