Jesteśmy tu, by pomagać

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, potrzebne informacje oraz praktyczne instrukcje.

Może Cię zainteresować:

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz śledzić trasę swojej paczki od momentu, kiedy sklep internetowy przekażę ją do nas.

Przedłużenie okresu przechowywania przesyłki

Nie możesz odebrać paczki na czas? Nie ma problemu. Możesz z łatwością przedłużyć czas przechowywania przesyłki.

Jak mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie jest możliwe tylko w 3 przypadkach. Sprawdź czy Cię to dotyczy i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak opłacić pobranie?

Kliknij śledzenie przesyłki online, znajdź paczkę, wybierz Płatność za pobraniem i wpisz dane karty.

Jak wygląda wyszukiwarka punktów odbioru?

Dzięki używaniu punktów odbioru, możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców, których być może znasz osobiście! Cieszy to zarówno Ciebie jak i nas.

Proste instrukcje

Odbierz przesyłkę dzięki krótkim video instrukcjom

Jak odebrać paczkę z automatu paczkowego Z-BOX?

Aby odebrać paczkę potrzebujesz aplikacji Packeta. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?

Mogę dokonać zwrotu za pośrednictwem InPost?

Jak dokonać reklamacji przesyłki?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Filtruj:

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Najnowsze artykuły na blogu

Wielka Brytania i Irlandia Północna – informacje o zakazanych towarach

W ostatnim czasie zauważyliśmy wzrost liczby przesyłek zawierających niedozwolone ilości baterii litowych i innych rodzajów baterii, co powoduje komplikacje w realizacji dostaw do Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. Aby uniknąć opóźnień i problemów celnych, prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi wytycznymi dotyczącymi przewozu baterii. Mamy nadzieję, że poniższe informacje o zakazanych towarach uznacie Państwo

21.05.2025, 12:16

Czytaj więcej
Aktualne informacje o przewoźnikach

Chcemy zapewniać najwyższą jakość transportu Twoich towarów. Nasza międzynarodowa sieć punktów odbioru/skrytek i usług logistycznych oferuje sprawną i szybką dostawę paczek do 33 krajów na całym świecie. Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne aktualne infromacje o przewoźnikach, dotyczące bieżących działań naszych partnerów przewozowych za granicą, które regularnie aktualizujemy. Ostatnia aktualizacja: 5 maja 2025, godz. 15:00 Dziękujemy za

5.05.2025, 13:45

Czytaj więcej
Zwrot zakupu przez internet  – jakie prawa Ci przysługują

Zakupy przez internet dają ogromną wygodę, ale czasem zdarza się, że zamówiony towar nie spełnia oczekiwań. W takich sytuacjach warto pamiętać, że konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet. Kluczowe jest jednak, aby wiedzieć, od kiedy liczy się 14 dni na zwrot i jaki jest właściwy czas na zwrot niechcianego produktu. Świadomość swoich

21.05.2025, 09:06

Czytaj więcej