Jesteśmy tu, by pomagać

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, potrzebne informacje oraz praktyczne instrukcje.

Może Cię zainteresować:

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz śledzić trasę swojej paczki od momentu, kiedy sklep internetowy przekażę ją do nas.

Przedłużenie okresu przechowywania przesyłki

Nie możesz odebrać paczki na czas? Nie ma problemu. Możesz z łatwością przedłużyć czas przechowywania przesyłki.

Jak mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie jest możliwe tylko w 3 przypadkach. Sprawdź czy Cię to dotyczy i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak opłacić pobranie?

Kliknij śledzenie przesyłki online, znajdź paczkę, wybierz Płatność za pobraniem i wpisz dane karty.

Jak wygląda wyszukiwarka punktów odbioru?

Dzięki używaniu punktów odbioru, możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców, których być może znasz osobiście! Cieszy to zarówno Ciebie jak i nas.

Proste instrukcje

Odbierz przesyłkę dzięki krótkim video instrukcjom

Jak odebrać paczkę z automatu paczkowego Z-BOX?

Aby odebrać paczkę potrzebujesz aplikacji Packeta. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?

Mogę dokonać zwrotu za pośrednictwem InPost?

Jak dokonać reklamacji przesyłki?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Filtruj:

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Najnowsze artykuły na blogu

Planowana konserwacja systemów w sobotę 28.06.2025: ograniczona dostępność naszych usług

W sobotę 28 czerwca 2025 r. odbędzie się planowana konserwacja systemów. W związku z tym od soboty godz. 20:00 do niedzieli ok. godz. 8:00 nie będzie możliwe nadawanie przesyłek do Z-BOX-a, odbieranie ich za pomocą aplikacji mobilnej, śledzenie przesyłek ani korzystanie z panelu klienta. Szczegółowy przegląd ograniczeń znajdziesz w tym artykule. Kiedy odbędzie się konserwacja

12.06.2025, 10:31

Czytaj więcej
Nowe menu na stronie www: szybsza droga do tego, czego szukasz

Zapytaliśmy Was, co ulepszyć na naszej stronie www i otrzymaliśmy mnóstwo świetnych wskazówek, które pomogły nam jeszcze bardziej uprościć, uprzyjemnić i przyspieszyć poruszanie się po stronie Packeta Poland oraz wyszukiwanie potrzebnych informacji. Zobacz, co zmieniliśmy i jak wygląda nowe menu na stronie www. Niezależnie od tego, czego szukasz – dzięki bardziej przejrzystej nawigacji znajdziesz to

5.06.2025, 13:07

Czytaj więcej
Wielka Brytania i Irlandia Północna – informacje o zakazanych towarach

W ostatnim czasie zauważyliśmy wzrost liczby przesyłek zawierających niedozwolone ilości baterii litowych i innych rodzajów baterii, co powoduje komplikacje w realizacji dostaw do Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. Aby uniknąć opóźnień i problemów celnych, prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi wytycznymi dotyczącymi przewozu baterii. Mamy nadzieję, że poniższe informacje o zakazanych towarach uznacie Państwo

21.05.2025, 12:16

Czytaj więcej