Jesteśmy tu, by pomagać

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, potrzebne informacje oraz praktyczne instrukcje.

Może Cię zainteresować:

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz śledzić trasę swojej paczki od momentu, kiedy sklep internetowy przekażę ją do nas.

Przedłużenie okresu przechowywania przesyłki

Nie możesz odebrać paczki na czas? Nie ma problemu. Możesz z łatwością przedłużyć czas przechowywania przesyłki.

Jak mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie jest możliwe tylko w 3 przypadkach. Sprawdź czy Cię to dotyczy i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak opłacić pobranie?

Kliknij śledzenie przesyłki online, znajdź paczkę, wybierz Płatność za pobraniem i wpisz dane karty.

Jak wygląda wyszukiwarka punktów odbioru?

Dzięki używaniu punktów odbioru, możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców, których być może znasz osobiście! Cieszy to zarówno Ciebie jak i nas.

Proste instrukcje

Odbierz przesyłkę dzięki krótkim video instrukcjom

Jak odebrać paczkę z automatu paczkowego Z-BOX?

Aby odebrać paczkę potrzebujesz aplikacji Packeta. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?

Mogę dokonać zwrotu za pośrednictwem InPost?

Jak dokonać reklamacji przesyłki?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Filtruj:

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Najnowsze artykuły na blogu

Wysyłaj szybciej i taniej do Chorwacji i Bułgarii

Od kwietnia klienci Packety mogą szybciej i taniej wysyłać paczki do Chorwacji i Bułgarii. Nawiązaliśmy współpracę z BoxNow – kluczowym operatorem specjalizującym się w dostawach do automatów paczkowych w tych krajach – dzięki czemu udostępniamy polskim e-sklepom ponad 800 boxów w Chorwacji oraz około 700 w Bułgarii. Wysyłka produktów do tych krajów jest zatem teraz

14.04.2025, 13:02

Czytaj więcej
TSL w 2025 roku: technologia, ekologia i nowa strefa wpływów

Branża TSL w 2025 roku stoi przed kluczowym momentem redefinicji. Ten rok to czas intensyfikacji trendów, które dojrzewały przez ostatnie lata – transformacji cyfrowej, automatyzacji oraz zrównoważonego rozwoju. Na znaczeniu tracą rozwiązania oparte na sztywnych strukturach i wyłącznie własnej infrastrukturze na każdym rynku. Zamiast kosztownych akwizycji, firmy coraz częściej stawiają na model partnerski, choćby poprzez

15.04.2025, 13:09

Czytaj więcej
Jak wysyłać paczki klientom e-commerce?

Efektywna wysyłka e-commerce to dziś jeden z najważniejszych elementów decydujących o sukcesie sklepu internetowego. Szybkość, punktualność i jakość dostawy mają bezpośredni wpływ na doświadczenie klienta, które często przesądza o tym, czy zdecyduje się on na ponowny zakup. Klienci oczekują nie tylko atrakcyjnej oferty, ale także bezproblemowej realizacji zamówienia — każdy opóźniony lub źle zapakowany produkt

17.04.2025, 13:55

Czytaj więcej