Jesteśmy tu, by pomagać

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, potrzebne informacje oraz praktyczne instrukcje.

Może Cię zainteresować:

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz śledzić trasę swojej paczki od momentu, kiedy sklep internetowy przekażę ją do nas.

Przedłużenie okresu przechowywania przesyłki

Nie możesz odebrać paczki na czas? Nie ma problemu. Możesz z łatwością przedłużyć czas przechowywania przesyłki.

Jak mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie jest możliwe tylko w 3 przypadkach. Sprawdź czy Cię to dotyczy i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak opłacić pobranie?

Kliknij śledzenie przesyłki online, znajdź paczkę, wybierz Płatność za pobraniem i wpisz dane karty.

Jak wygląda wyszukiwarka punktów odbioru?

Dzięki używaniu punktów odbioru, możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców, których być może znasz osobiście! Cieszy to zarówno Ciebie jak i nas.

Proste instrukcje

Odbierz przesyłkę dzięki krótkim video instrukcjom

Jak odebrać paczkę z automatu paczkowego Z-BOX?

Aby odebrać paczkę potrzebujesz aplikacji Packeta. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?

Mogę dokonać zwrotu za pośrednictwem InPost?

Jak dokonać reklamacji przesyłki?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Filtruj:

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Najnowsze artykuły na blogu

Packeta DropYourBox to obsługa logistyczna end-to-end

Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile, odbierając przesyłki bezpośrednio od klienta. Tego typu obsługa logistyczna end-to-end znacząco usprawni wysyłkę międzynarodowych paczek, oferując e-sklepom większą elastyczność, efektywność i wygodę. Packeta Poland, globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce, uruchomiła

24.07.2024, 09:31

Czytaj więcej
E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości fińskiego handlu detalicznego i stwarzając nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców. W ciągu ostatnich kilku lat sektor ten odnotował znaczący rozwój, napędzany rosnącą liczbą konsumentów kupujących online oraz innowacjami technologicznymi. Dzięki populacji skoncentrowanej w południowej części kraju, Finlandia stała się rozwojowym rynkiem dla polskich e-sklepów chcących

11.07.2024, 08:01

Czytaj więcej
Ograniczenia w dostawach podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

W związku ze zbliżającymi się Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu 2024, informujemy o tymczasowych zmianach i ograniczeniach, które wpłyną na dostawy Twoich przesyłek z Polski do Francji. Ograniczenia te są wymuszone przez wymogi bezpieczeństwa wydarzenia, co będzie miało wpływ na różne strefy w Paryżu i okolicach.   Strefy dostaw podczas Igrzysk Olimpijskich: Strefa Szara: Brak Dostaw

3.07.2024, 14:09

Czytaj więcej