Jesteśmy tu, by pomagać

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, potrzebne informacje oraz praktyczne instrukcje.

Może Cię zainteresować:

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz śledzić trasę swojej paczki od momentu, kiedy sklep internetowy przekażę ją do nas.

Przedłużenie okresu przechowywania przesyłki

Nie możesz odebrać paczki na czas? Nie ma problemu. Możesz z łatwością przedłużyć czas przechowywania przesyłki.

Jak mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie jest możliwe tylko w 3 przypadkach. Sprawdź czy Cię to dotyczy i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak opłacić pobranie?

Kliknij śledzenie przesyłki online, znajdź paczkę, wybierz Płatność za pobraniem i wpisz dane karty.

Jak wygląda wyszukiwarka punktów odbioru?

Dzięki używaniu punktów odbioru, możesz wspierać lokalnych przedsiębiorców, których być może znasz osobiście! Cieszy to zarówno Ciebie jak i nas.

Proste instrukcje

Odbierz przesyłkę dzięki krótkim video instrukcjom

Jak odebrać paczkę z automatu paczkowego Z-BOX?

Aby odebrać paczkę potrzebujesz aplikacji Packeta. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mogę dokonać zwrotu przesyłki?

Mogę dokonać zwrotu za pośrednictwem InPost?

Jak dokonać reklamacji przesyłki?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Filtruj:

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Napisz do nas

Skontaktuj się z infolinią

Zadzwoń pod numer +48 334 457 020

Złóż reklamację

Najnowsze artykuły na blogu

Awizacja – co to jest i jak wpływa na łańcuch dostaw

Awizacja – co to jest? To proces, który ma kluczowe znaczenie w transporcie i logistyce. Dzięki odpowiedniej awizacji dostawy można lepiej zarządzać łańcuchem dostaw, planować dostawy, optymalizować czas przyjęcia towaru w magazynach i poprawiać efektywność całego procesu. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest awizacja w transporcie, jak wpływa na planowanie dostaw i jakie korzyści przynosi

8.01.2025, 15:40

Czytaj więcej
Okres świąteczny 2024 – 24. oraz 31. grudnia

Szanowny Kliencie, informujemy, że w dniu jutrzejszym, tj. 24. (wigilia Bożego Narodzenia) oraz 31. grudnia (Sylwester) nie będą realizowane odbiory paczek od klientów. Jednocześnie nasze magazyny będą w te dni zamknięte, co uniemożliwi samodzielne dostarczenie paczek w celu ich dalszej wysyłki do odbiorców. Prosimy o uwzględnienie powyższych ograniczeń w planowaniu swojej logistyki przedświątecznej. Dziękujemy za

23.12.2024, 10:22

Czytaj więcej
Co zrobić, gdy przesyłka została uszkodzona?

Zamówienie paczki z sieci jest jednym z najwygodniejszych sposobów robienia zakupów, ale niestety czasami zdarza się, że przesyłka nie dotrze w nienaruszonym stanie. Uszkodzona paczka, uszkodzenie towaru lub naruszenie opakowania to sytuacje, które mogą wywołać frustrację. Jakie kroki podjąć, jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę? Co zrobić, gdy przesyłka została uszkodzona? Jakie są procedury reklamacyjne, które

8.01.2025, 10:16

Czytaj więcej