Przesyłka zwrotna
Pierwszą opcją umożliwiającą klientowi zwrot towaru do sklepu internetowego jest tzw. Przesyłka zwrotna. Jak to działa?
01
Klient powinien odpowiednio zapakować zwracany towar i dołączyć do przesyłki formularz zwrotny, który otrzymał od sklepu internetowego.
02
Przesyłkę powinien zanieść do dowolnego punktu nadania Packety.
03
Powinien podać obsłudze 8-znakowy kod zwrotu, unikatowy dla danego sklepu internetowego (tzw. identyfikator).
04
Obsługa na podstawie otrzymanego kodu wygeneruje etykietę, którą naklei na przesyłce.
05
Przesyłkę w punkcie nadania odbierze nasz kurier i dostarczy ją z powrotem do sklepu internetowego.
Zwroty w Polsce!
Drugą opcją umożliwiającą klientowi zwrot towaru do zagranicznego sklepu internetowego jest zwrot za pomocą paczkomatów InPost. Jak to działa?
01
Należy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/ i wypełnić krótki formularz zwrotu. Po chwili otrzymasz kod.
02
Wygenerowany kod umieść na paczce (wystarczy wpisać go w widocznym miejscu) i zanieść do Paczkomatu w dogodnej lokalizacji
03
Wpisz na urządzeniu ww. kod i umieść paczkę w skrytce.
04
InPost odbiera przesyłkę, nakleja na nią etykietę i już następnego dnia trafia do naszego magazynu w Cieszynie
05
Ostatnim krokiem jest wysyłka towaru do zagranicznego e-sklepu, w którym zrobiłeś zakupy
Cennik przesyłek zwrotnych
Belgia
Bułgaria
Czechy
Dania
Estonia
Francja
Chorwacja
Włochy
Litwa
Łotwa
Węgry
Niemcy
Holandia
Polska
Portugalia
Austria
Rumunia
Grecja
Słowenia
Słowacja
Hiszpania
Zwróć paczkę Polska
Cena
od 10 PLN
Packeta Kod przesyłki zwrotnej Mostowa 4 43–400 Cieszyn
Usługa jest bezpłatna dla klienta.
Klient uzyska potwierdzenie nadania przesyłki oraz potwierdzenie odbioru towaru z powrotem przez sklep internetowy.
Usługę można dostosować tak, by dopasować ją do Twojego sklepu internetowego.
Systemy wysyłania etykiet
z kodem kreskowym do klienta
Masz pytania?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące usług Przesyłki zwrotnej lub Asystenta reklamacji, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym lub działem sprzedaży za pośrednictwem poczty e-mail.