Przesyłka zwrotna
01
02
03
04
05
Zwroty w Polsce!
01
02
03
04
05
Cennik przesyłek zwrotnych
- Belgia
- Bułgaria
- Czechy
- Dania
- Estonia
- Francja
- Chorwacja
- Włochy
- Litwa
- Łotwa
- Węgry
- Niemcy
- Holandia
- Polska
- Portugalia
- Austria
- Rumunia
- Grecja
- Słowenia
- Słowacja
- Hiszpania
Zwróć paczkę Polska
Packeta Poland Kod przesyłki zwrotnej Panattoni Park Bielsko-Biała I ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała
Klient sklepu internetowego nadając zwrot w wyżej podanych punktach nie ponosi kosztów zwrotu, chyba że warunki sklepu internetowego mówią inaczej lub wyznaczony jest konkretny przewoźnik do przetwarzania zwrotu.
Klient uzyska potwierdzenie nadania przesyłki oraz potwierdzenie odbioru towaru z powrotem przez sklep internetowy.
Usługę można dostosować tak, by dopasować ją do Twojego sklepu internetowego.
Czechy, Słowacja, Węgry i Rumunia: klient dostarcza przesyłkę do punktu odbioru i podaje przesłany przez sklep identyfikator usługi. My zajmiemy się resztą!
Inne kraje: W przypadku zwrotów paczek konieczne jest użycie dokładnego adresu zwrotnego dla każdego kraju (miejsca docelowego).
Prosimy o niewysyłanie paczek za pobraniem. Takie przesyłki nie będą przyjmowane na adres zwrotny do transportu.
W przypadku większości krajów konieczne będzie wybranie konkretnego przewoźnika do dostawy. Dlatego należy wcześniej sprawdzić, czy adres zwrotny akceptuje przesyłki wysyłane za pośrednictwem przewoźnika, którego zamierzasz wybrać. Informacje te można znaleźć w szczegółach każdego adresu zwrotnego; bezpośrednio pod podanym adresem lub pod ikoną ℹ️. Jeśli paczka zostanie dostarczona przez innego przewoźnika, z przyczyn operacyjnych nie będzie możliwe przyjęcie lub przetworzenie jej pod adresem zwrotnym.
Adres na paczce musi być podany w formacie pokazanym na naszej stronie internetowej.
Przesyłkę należy zapakować w odpowiednie opakowanie i odpowiednio oznaczyć.
Systemy wysyłania etykiet
z kodem kreskowym do klienta
Masz pytania?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące usług Przesyłki zwrotnej lub Asystenta reklamacji, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym lub działem sprzedaży za pośrednictwem poczty e-mail.