3 kroki, jak uruchomić Packetę w swoim sklepie internetowym
Działajmy
Jeśli posiadasz platformę e-commerce (np.Presta Shop, Magento, Idosell), implementacja Packety będzie bardzo prosta. Wystarczy w panelu administracji sklepu internetowego znaleźć logo Packety. Jeśli jednak posiadasz bardziej skomplikowany, dedykowany system do obsługi sklepu internetowego, z implementacją pomoże Ci osoba z działu IT. Z Packetą połączysz się za pośrednictwem API i od razu możesz zacząć korzystać ze wszystkich udogodnień! Oferujemy Ci różne możliwości dostosowania systemu, by dopasować go do Twojego sklepu internetowego.
/f/107914/586x349/d00587de73/laptop-shoptet-pl.png)
Wyszukiwarka punktów odbioru (widget)
Nie posiadasz platformy e-commerce? Zalecamy dodanie ręcznej wyszukiwarki punktów odbioru czyli widgetu. Dzięki niej klienci łatwo wybiorą punkt odbioru, który mają najbliżej. Wyszukiwarka umożliwia również filtrowanie punktów odbioru – np. według godzin otwarcia w weekendy, możliwości płatności kartą, dostępności dla osób z niepełnosprawnością, dostępnych usług. Dane o punktach odbioru aktualizujemy codziennie, dzięki czemu Twoi klienci zawsze znajdą punkt odbioru, który spełnia ich wymagania.
/f/107914/584x348/bca6ff75ee/laptop-vm-sk.png)
Zaktualizuj koszyk
Napisz krótki opis usługi doręczania przesyłek przez Packetę. Może brzmieć np. tak: „Doręczenie przesyłek już na drugi dzień do wybranego punktu odbioru Packety w Twojej okolicy” lub „Zamówienie doręczymy do wybranego punktu odbioru. Kiedy towar będzie gotowy do odebrania w punkcie odbioru, otrzymasz informację SMS i wiadomość e-mail”. Dodaj także logo, które już od razu umożliwi klientowi rozpoznanie Packety.
/f/107914/584x348/55bf5c4a34/laptop-shopping-list-pl.png)
01
Dodaj banner na stronę główną
Poinformuj klientów bezpośrednio na stronie głównej swojego sklepu internetowego, że mają możliwość doręczenia przesyłek z Packetą. Od razu dowiedzą się, że oferujesz atrakcyjne metody dostawy na 34 rynkach i z przyjemnością zrobią u Ciebie zakupy!
02
Wyświetl na stronie okno pop-up
Czy dostarczanie przesyłek z Packetą to nowość w Twoim sklepie internetowym? Jeśli tak, poinformuj o tym klientów zaraz po wejściu na stronę internetową. Wyskakujące okno pop-up zainteresuje ich i powiadomi o nowych możliwościach w Twoim sklepie. Jak może wyglądać takie okno pop-up?
Przycisk „Jak to działa” będzie przekierowywał na podstronę informacyjną o doręczeniu przez Packetę.
03
Utwórz podstronę o Packecie
Poinformuj klientów o tym, jak działa Packeta, że jest szybka, wygodna i prosta. Twoi klienci z pewnością docenią fakt, że przybliżysz im proces doręczenia przesyłek i opiszesz, jakie korzyści przyniesie im korzystanie z usług Packety.
Abyśmy ułatwili Ci to zadanie, przygotowaliśmy dla Ciebie tekst, który możesz po prostu skopiować.
Jak działa Packeta?
W koszyku wybierz metodę dostawy do punktu odbioru Packety.
W wyszukiwarce punktów odbioru znajdziesz ten, który masz najbliżej. Do dyspozycji jest ponad 92 000+ punktów odbioru oraz samoobsługowe i bezkontaktowe automaty paczkowe Z-BOX.
Zamówienie do punktu odbioru zostanie dostarczone zazwyczaj w ciągu 48h.
Gdy zamówienie jest gotowe do odebrania w wybranym punkcie odbioru, Packeta wyśle do Ciebie wiadomość e-mail i SMS z hasłem umożliwiającym odbiór przesyłki.
W punkcie odbioru wystarczy tylko podać hasło. Po odbiór przesyłki możesz wysłać dowolną osobę - wystarczy, że przekażesz jej odpowiednie hasło.
Kwotę pobrania możesz zapłacić bezpośrednio w punkcie odbioru gotówką lub kartą.
To, gdzie znajduje się aktualnie Twoje zamówienie, sprawdzisz w sekcji Śledzenie przesyłki.
Masz 7 dni na to, by odebrać przesyłkę.
Chcesz, aby klienci dowiedzieli się o Twoim sklepie internetowym?
/f/107914/463x347/bd7a4ab953/question.png)