Jak zacząć

Rozpoczynając wysyłkę z Packetą, kluczowym krokiem jest integracja z kurierami, która zapewnia płynne i szybkie dostarczanie przesyłek. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami, jak zaimplementować nasze API i w jaki sposób poinformować o nowościach swoich klientów.

3 kroki, jak uruchomić Packetę w swoim sklepie internetowym

Działajmy

Jeśli posiadasz platformę e-commerce (np.Presta Shop, Magento, Idosell), integracja z kurierami będzie bardzo prosta. Wystarczy w panelu administracji sklepu internetowego znaleźć logo Packety. Jeśli jednak posiadasz bardziej skomplikowany, dedykowany system do obsługi sklepu internetowego, z implementacją pomoże Ci osoba z działu IT. Z Packetą połączysz się za pośrednictwem API i od razu możesz zacząć korzystać ze wszystkich udogodnień! Oferujemy Ci różne możliwości dostosowania systemu, by dopasować go do Twojego sklepu internetowego.

Wyszukiwarka punktów odbioru (widget)

Nie posiadasz platformy e-commerce? Zalecamy dodanie ręcznej wyszukiwarki punktów odbioru czyli widgetu. Dzięki temu, nawet bez platformy, integracja z kurierami pozwoli Twoim klientom na wybór najdogodniejszego punktu odbioru. Wyszukiwarka umożliwia również filtrowanie punktów odbioru – np. według godzin otwarcia w weekendy, możliwości płatności kartą, dostępności dla osób z niepełnosprawnością, dostępnych usług. Dane o punktach odbioru aktualizujemy codziennie, dzięki czemu Twoi klienci zawsze znajdą punkt odbioru, który spełnia ich wymagania.

Zaktualizuj koszyk

Napisz krótki opis usługi doręczania przesyłek przez Packetę. Może brzmieć np. tak: „Doręczenie przesyłek już na drugi dzień do wybranego punktu odbioru Packety w Twojej okolicy” lub „Zamówienie doręczymy do wybranego punktu odbioru. Kiedy towar będzie gotowy do odebrania w punkcie odbioru, otrzymasz informację SMS i wiadomość e-mail”. Dodaj także logo, które już od razu umożliwi klientowi rozpoznanie Packety. Pamiętaj, że integracja z kurierami to nie tylko możliwość szybkiego doręczenia, ale również lepsza organizacja procesu wysyłkowego.

Poinformuj swoich klientów, że wysyłasz z Packetą!

3 wskazówki, jak zaprezentować opcje dostawy przesyłek w swoim sklepie internetowym

01

Dodaj banner na stronę główną

Poinformuj klientów bezpośrednio na stronie głównej swojego sklepu internetowego, że dzięki integracji z kurierami, mają możliwość doręczenia przesyłek z Packetą. Od razu dowiedzą się, że oferujesz atrakcyjne metody dostawy na 33 rynkach i z przyjemnością zrobią u Ciebie zakupy.

Pobierz banner

02

Wyświetl na stronie okno pop-up

Czy dostarczanie przesyłek z Packetą to nowość w Twoim sklepie internetowym? Jeśli tak, poinformuj o tym klientów zaraz po wejściu na stronę internetową. Wyskakujące okno pop-up zainteresuje ich i powiadomi o nowych możliwościach w Twoim sklepie. Jak może wyglądać takie okno pop-up?

Przycisk „Jak to działa” będzie przekierowywał na podstronę informacyjną o doręczeniu przez Packetę.

03

Utwórz podstronę o Packecie

Poinformuj klientów o tym, jak działa Packeta, że jest szybka, wygodna i prosta. Twoi klienci z pewnością docenią fakt, że przybliżysz im proces doręczenia przesyłek i opiszesz, jakie korzyści integracji z kurierami, przyniesie im korzystanie z usług Packety.

Aby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy dla Ciebie tekst, który możesz po prostu skopiować.

Jak działa Packeta?

  • W koszyku wybierz metodę dostawy do punktu odbioru Packety.

  • W wyszukiwarce punktów odbioru znajdziesz ten, który masz najbliżej. Do dyspozycji jest ponad 165 688 punktów odbioru oraz samoobsługowe i bezkontaktowe automaty paczkowe Z-BOX.

  • Zamówienie do punktu odbioru zostanie dostarczone zazwyczaj w ciągu 48h.

  • Gdy zamówienie jest gotowe do odebrania w wybranym punkcie odbioru, Packeta wyśle do Ciebie wiadomość e-mail i SMS z hasłem umożliwiającym odbiór przesyłki.

  • W punkcie odbioru wystarczy tylko podać hasło. Po odbiór przesyłki możesz wysłać dowolną osobę - wystarczy, że przekażesz jej odpowiednie hasło.

  • Kwotę pobrania możesz zapłacić bezpośrednio w punkcie odbioru gotówką lub kartą.

  • To, gdzie znajduje się aktualnie Twoje zamówienie, sprawdzisz w sekcji Śledzenie przesyłki.

  • Masz 7 dni na to, by odebrać przesyłkę.

Chcesz, aby klienci dowiedzieli się o Twoim sklepie internetowym?

Przygotujmy wspólnie konkurs, promocję na dostawę, specjalną ofertę lub inną akcję marketingową! Skontaktuj się z nami, wspólnie z pewnością coś wymyślimy.

Marketing

Współpraca marketingowa