Reklamacje
Packeta jest synonimem prostoty - dotyczy to również reklamacji przesyłek. Wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny. Zanim zaczniesz, zapoznaj się z poniższymi informacjami - pomogą one w szybszym rozpatrzeniu Twojej reklamacji.
/f/107914/464x348/98c1d77528/poskozena-zasilka.png)
Reklamacje mogą być składane zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi z następujących powodów:
1
Podejrzenie zaginięcia przesyłki
2
Uszkodzenie zawartości paczki podczas transportu, zwrotu lub po dostawie
3
Brakująca zawartość przesyłki po zwrocie lub dostawie
4
Zamiana przesyłki
5
Opóźnienie w dostawie ponad 7 dni dla paczek dostarczanych do Polski i ponad 10 dni dla paczek dostarczanych za granicę (reklamacje można składać tylko dla paczek, które już zostały dostarczone)
6
Nieprzekazanie kwoty za pobraniem po doręczeniu przesyłki.
Jeśli są Państwo niezadowoleni z powodów innych niż wymienione powyżej (1-6), i jest mało prawdopodobne, że jest to reklamacja jak wyżej, proszę przekazać swoją opinię za pośrednictwem jednego z naszych kontaktów.