Blog
Kategorie
Sezon świąteczny 2024: informacje dla e-sklepów
Drodzy e-sprzedawcy, i w tym roku mamy dla Was zestaw informacji dotyczących funkcjonowania dostaw Packety Poland w przedświątecznych miesiącach. Chcecie znać ostateczne terminy nadawania paczek lub dowiedzieć się, którzy europejscy przewoźnicy wprowadzają opłaty sezonowe? Jesteście we właściwym miejscu! W tym artykule będziemy regularnie aktualizować wszystkie informacje, dzięki czemu będziecie mieli zawsze aktualne informacje na sezon
Możliwe opóźnienia w dostawie przesyłek w Hiszpanii i Portugalii
Prosimy o wyrozumiałość z uwagi na poniższe informacje, gdyż powodują opóźnienia w dostawie przesyłek. W Hiszpanii oraz w Portugalii w niektórych regionach wystąpiły powodzie, co wpłynęło na dostawy przesyłek w całym kraju. Aktualna sytuacja: Magazyn naszego partnera MRW w Barcelonie został zalany, co przez pewien czas spowodowało opóźnienia w dostawie przesyłek do Hiszpanii i Portugalii. Obecnie przekazywanie
Performance Marketing – co to takiego i jak to wykorzystać w e-commerce?
Performance marketing to strategia marketingowa, której celem jest osiągnięcie konkretnych rezultatów, takich jak sprzedaż, generowanie leadów czy zwiększenie ruchu na stronie internetowej. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamy, w których płaci się za czas antenowy czy powierzchnię reklamową, w performance marketingu płaci się tylko za konkretne efekty. To podejście umożliwia marketerom dokładne śledzenie wyników działań,
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich, co wymaga stałych inwestycji w systemy dostaw na ostatniej mili
Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie systemy dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza podczas Black Week i przedświątecznych szczytów, wymaga od firm logistycznych odpowiednich przygotowań. Kluczowe jest prognozowanie wolumenów przesyłek, zarządzanie zasobami i integracja z przewoźnikami. Te działania są podstawą skutecznej logistyki, która odpowiada na rosnące oczekiwania klientów i
Marketing w e-commerce – najważniejsze informacje
Współczesny rynek e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie, a marketing w tym obszarze jest nieodzownym elementem sukcesu każdej firmy działającej w internecie. W dobie cyfryzacji, tradycyjne formy reklamy ustępują miejsca strategiom i narzędziom, które są dostosowane do świata online. Marketing w e‑commerce to szereg działań mających na celu zwiększenie sprzedaży, budowanie rozpoznawalności marki i nawiązywanie relacji z klientami.
Co warto wiedzieć o optymalizacji konwersji w e-commerce?
Optymalizacja konwersji to kluczowy element strategii marketingowych w e-commerce, mający na celu zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. W tym artykule przyjrzymy się, co to jest optymalizacja konwersji, kiedy warto ją rozpocząć, jakie cele ma, jak mierzyć efekty działań oraz czym nie jest optymalizacja konwersji. Optymalizacja konwersji – co to jest? Optymalizacja konwersji (ang. Conversion Rate Optimization,
Czym jest dropshipping – na czym polega?
Dropshipping to jeden z najdynamiczniej rozwijających się modeli biznesowych w e-commerce, który zyskuje na popularności wśród początkujących przedsiębiorców. Dzięki swojej prostocie i niskim kosztom początkowym, umożliwia sprzedaż produktów bez potrzeby inwestowania w magazynowanie czy zarządzanie zapasami. Brzmi obiecująco, ale czy dropshipping rzeczywiście jest tak prosty, jak się wydaje? W tym artykule dokładnie wyjaśnimy wam, co
Fulfillment dla e-commerce – co to jest i jakie ma korzyści
W miarę jak liczba zamówień rośnie, a oczekiwania klientów dotyczące szybkości i jakościobsługi stają się coraz wyższe, właściciele sklepów internetowych stają przed dylematem:jak zorganizować procesy magazynowania, pakowania i wysyłki towarów? Tutaj z pomocąprzychodzi fulfillment dla e-commerce – kompleksowa usługa, która może nie tylko usprawnić operacjelogistyczne, ale także pozwolić skupić się na tym, co najważniejsze –
Logistyka w szczycie sezonu może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu – sprawdź, o co musisz zadbać
Pozostały ostatnie 2 miesiące, by przygotować się do piku sprzedażowego pod kątem logistyki i obsługi klienta. Już teraz warto rozpocząć integrację z przewoźnikiem, szacowanie wolumenów przesyłek i potrzebnych zasobów ludzkich, a także planować kampanie promocyjne. Jeśli wysyłasz paczki w modelu cross-border, Packeta Poland przygotowała specjalną ofertę cenową na dostawy do Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii,
VAT OSS – kiedy z niego skorzystać sprzedając za granicę?
Jeżeli sprzedajesz swoje towary klientom z Unii Europejskiej, na pewno zastanawiasz się jakie obowiązki podatkowe się z tym wiążą. 1 lipca 2021 roku przedsiębiorcy z branży e-commerce otrzymali narzędzie, które w znaczący sposób uprościło ich obowiązki podatkowe związane z rozliczaniem podatku VAT. Narzędziem tym jest VAT OSS (One-Stop-Shop). Co to jest VAT OSS? OSS to