Blog

Nowości ze świata e-commerce i logistyki oraz wszystkie istotne informacje z Packeta.pl w jednym miejscu.

15.03.2022, 09:49

Trzy miliony użytkowników ma już aplikację Zásilkovna na swoich telefonach komórkowych

Trzy miliony użytkowników pobrało naszą aplikację od momentu jej uruchomienia 24 kwietnia 2019! Trzy miliony osób może teraz wysyłać paczki wygodnie, bez kart zgłoszenia i bez kolejek. Oprócz łatwego nadawania paczek, aplikacja Zásilkovna umożliwia również ich zwrot, otwarcie Z-BOXa, znalezienie najbliższego oddziału lub pokazuje przegląd wszystkich odebranych i wysłanych paczek. Można też szybko znaleźć hasło,

15.03.2022, 09:49
Czytaj więcej
11.03.2022, 10:32

Odbiór na hasło dla paczek dostarczanych na adres w Republice Czeskiej

Odpowiedzieliśmy na Państwa uwagi dotyczące weryfikacji odbiorcy w przypadku paczek wysyłanych na adres: aby zwiększyć bezpieczeństwo i niezawodność przekazania paczki właściwemu adresatowi, wprowadzamy z dniem 22 marca 2022 r. wysyłkę paczki po weryfikacji hasła lub dokumentu tożsamości odbiorcy.  Dzięki weryfikacji za pomocą hasła, możemy zapewnić: ✔️ gwarancję, że przesyłka dotrze we właściwe ręce. ✔️ że

11.03.2022, 10:32
Czytaj więcej
9.03.2022, 09:58

Łatwe zwroty paczek za pośrednictwem Paczkomatów

Drodzy Klienci, Mamy dla Was wspaniałą wiadomość: poszerzamy możliwości zwrotów paczek z Polski! Dzięki naszej wspaniałej lokalnej współpracy z firmą InPost, możemy teraz zaoferować Wam i Waszym klientom możliwość zwrotu paczek za pośrednictwem bardzo popularnych Paczkomatów InPost. Czym jest Paczkomat? Paczkomat to samoobsługowy punkt odbioru i wydawania przesyłek czynny 24 godziny na dobę, 7 dni

9.03.2022, 09:58
Czytaj więcej
7.03.2022, 11:15

Odkryj nowy i lepszy sposób składania reklamacji

Stale ulepszamy nasze usługi i procesy w oparciu o informacje zwrotne od Was – naszych klientów i partnerów. Dzięki tym opiniom usprawniliśmy i uprościliśmy również proces składania reklamacji dotyczących paczek. Zobacz, jak usprawniliśmy procedurę składania reklamacji! Packeta to synonim prostoty – dotyczy to również reklamacji przesyłek. Wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny na stronie packeta.pl/reklamacje. Kliknij na

7.03.2022, 11:15
Czytaj więcej
7.03.2022, 11:11

Zakończenie współpracy z Pocztą Słowacką

Drodzy Klienci, Informujemy, że uzgodniliśmy z Pocztą Słowacką (przewoźnik SK Slovenská pošta HD) o zakończeniu naszej współpracy ze skutkiem na dzień 31 marca 2022 r. Usługa Home Delivery pozostaje w naszej ofercie. Na terenie Słowacji będziemy ją teraz świadczyć wyłącznie za pośrednictwem naszej własnej usługi Packeta Home (SK Packeta Home HD). Paczki wysyłane na adresy

7.03.2022, 11:11
Czytaj więcej
25.02.2022, 13:24

Zásilkovna zmienia adres rozliczeniowy i korespondencyjny

Szanowni Klienci,  Pragniemy poinformować, że z dniem 1 marca 2022 roku zmieni się oficjalny adres naszej praskiej siedziby. Prosimy o używanie nowego adresu we wszystkich pisemnych kontaktach. Nowy adres do fakturowania i korespondencji: Zásilkovna s.r.o. Biurowiec Balabenka Českomoravská 2408 / 1a Praga 9 – Liben, 190 00 W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o

25.02.2022, 13:24
Czytaj więcej
25.02.2022, 13:10

Aktualna sytuacja w Rosji

Szanowni Klienci, Ze względu na trwającą poważną sytuację w tym regionie, nie możemy zagwarantować usług dostawy paczek w Rosji i na Ukrainie. Z tego powodu jesteśmy zmuszeni zawiesić wszystkie możliwości doręczania paczek w Rosji do odwołania. Wszystkie przesyłkii, które obecnie znajdują się w sieci Packeta, zostaną zwrócone nadawcom. Będziemy informować Państwa na bieżąco w przypadku

25.02.2022, 13:10
Czytaj więcej
24.02.2022, 13:27

Aktualna sytuacja na Ukrainie

Szanowni Klienci, Mamy dla Państwa ważną informację dotyczącą aktualnej sytuacji na Ukrainie. Niestety, od dnia dzisiejszego (24 lutego 2022 r.) nie możemy zagwarantować dostawy paczek i ewentualnych zwrotów. Sytuacja na Ukrainie jest chaotyczna, dlatego w chwili obecnej zalecamy całkowite wstrzymanie wysyłek do tego kraju. Oznacza to, że od dnia dzisiejszego Packeta zamyka możliwość wysyłania przesyłek

24.02.2022, 13:27
Czytaj więcej
11.02.2022, 13:39

DPD Słowenia: Dodatkowe opłaty za odbiór paczki na stacjach benzynowych Petrol, OMV, 3DVA

Szanowni Klienci, Pragniemy poinformować Państwa o wyjątku w usłudze doręczania przesyłek do punktów odbioru na stacjach benzynowych Petrol, OMV i 3DVA, świadczonej przez słoweńskiego przewoźnika DPD. Jeśli klient wybierze którykolwiek z tych punktów odbioru do dostarczenia swojej paczki, zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 0,30 EUR za odbiór paczki i dodatkową opłatą w wysokości 0,85

11.02.2022, 13:39
Czytaj więcej
8.02.2022, 10:37

Pomiar wielkości paczki? Tylko opcjonalnie

W oparciu o Państwa opinie, nie będziemy wymagać podawania rozmiaru paczki przy wysyłce. Drodzy klienci, W lipcu ubiegłego roku poinformowaliśmy Państwa, że od września 2021 roku przy nadawaniu paczki obowiązkowe będzie podawanie w naszym systemie jej wagi, a od 1 marca 2022 roku również jej gabarytu. Nasze intencje były jasne: zoptymalizować nasze procesy i sprawić,

8.02.2022, 10:37
Czytaj więcej