Blog
Kategorie
Wielojęzyczność w e-commerce – jak tworzyć skuteczny content?
Prowadzenie biznesu online na wielu rynkach jednocześnie to szereg wyzwań. Jednym z nich jest odpowiednie podejście do kwestii wielojęzyczności. Jak tworzyć skuteczny content, aby działania marketingowe były skuteczne i sprzyjały konwersji? Jak tworzyć skuteczny content? Wyzwania związane z wielojęzycznością contentu w e‑commerce Wielojęzyczność contentu w e-commerce niesie ze sobą specyficzne wyzwania, które mogą wpływać na
Grupa Packeta zmienia właściciela. Konsorcjum inwestorów finansowych i prywatnych stanie się nowymi właścicielami Grupy w 2024 roku.
Grupa Packeta zmienia właściciela – acjonariusze Grupy Packeta, firmy-matki czeskiej firmy technologiczno-logistycznej Zásilkovna, sprzedali 100% udziałów w Grupie Packeta konsorcjum składającemu się z CVC Capital Partners i Emma Capital (przy wsparciu kapitałowym od R2G). Transakcja podlega zatwierdzeniu przez odpowiednie organy regulacyjne, a jej finalizacja spodziewana jest w pierwszej połowie 2024 roku. Warunki transakcji nie zostały
Packeta Poland laureatem Nagrody Najlepszego Produktu Dla Biznesu 2023 według ,,Gazety Finansowej”
W duchu nieustającego zaangażowania w rewolucjonizowanie logistyki e-commerce z dumą ogłaszamy przyznanie nam prestiżowej nagrody – Najlepszego Produktu Dla Biznesu 2023 przez Gazetę Finansową. To wyjątkowe wyróżnienie stanowi potwierdzenie naszego zobowiązania do innowacyjnych rozwiązań logistycznych, które odmieniają krajobraz handlu elektronicznego. Jesteśmy bardzo wdzięczni za wyróżnienie i cieszymy się, że możemy służyć Wam pomocą. Codziennie staramy
Rynek przesyłek w Czechach: Zásilkovna numerem 1
Rynek przesyłek w Czechach stale się rozwija. 93% badanych Czechów przynajmniej czasami otrzymuje paczki. Dla 99% z nich najważniejsze jest, by przesyłka dotarła w nienaruszonym stanie a dla 95%, by mogli ją szybko i wygodnie odebrać. Czesi najchętniej wybierają Zásilkovną (Packetę) – 86%. Jednocześnie jest to najlepiej oceniana firma logistyczna przez badanych. Takie wnioski płyną
Packeta Poland najlepszym produktem dla e-commerce 2023!
Packeta Poland najlepszym produktem dla e-commerce! Z ogromną radością informujemy, że zostaliśmy uhonorowani prestiżowym wyróżnieniem magazynu Home&Market jako Najlepszy Produkt dla E-commerce w 2023 roku. Świadczy to o naszej wyjątkowej roli w dynamicznie rozwijającym się kanale sprzedaży, który z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród Polaków. W obliczu wyzwań gospodarczych Branża e-commerce, mimo
Sezon Świąteczny 2023 w Packeta
Kolejny rok minął, a Boże Narodzenie powoli wygląda zza rogu. Abyście byli na bieżąco ze wszystkim, co przynosi ten zabiegany sezon, przygotowaliśmy ten artykuł, który zawiera wszystkie niezbędne informacje – sezonowe dopłaty, zmiany w usługach, dostosowania godzin otwarcia, daty dla ostatnich nadawanych przesyłek w depozytach – wszystko wygodnie w jednym miejscu 🎄👇 PS. Będziemy ciągle
Packeta Poland – magazyn Bielsko-Biała
Witajcie w nowej erze logistyki magazynowej! Nasz nowy magazyn w Bielsko-Białej to klucz do jeszcze szybszych dostaw. Odkryj, jak nasz nowoczesny magazyn Bielsko-Biała przyspiesza logistykę.Z radością informujemy, że otworzyliśmy nowy magazyn w Bielsku-Białej! Nasza dotychczasowa lokalizacja w Cieszynie miała 300 m2 powierzchni. Teraz przenieśliśmy się do nowego obiektu o powierzchni aż 4700 m2! To wzrost powierzchni o
Włoski rynek e-commerce w pigułce
Włochy to nie tylko pizza i dom takich marek jak Gucci, Prada czy Armani. Włoski rynek e-commerce jest jednym z najbardziej dynamicznych w Europie, oferuje atrakcyjne możliwości dla polskich przedsiębiorców. Ponieważ Włochy mają dobrze rozwinięty rynek cyfrowy, warto rozważyć ekspansję na Włochy z kilku kluczowych powodów. Jak podaje e-Izba, czynnikami napędzającymi rozwój e-rynku są m.in. poprawa infrastruktury
Wsparcie klienta a wykorzystanie sztucznej inteligencji w branży e-commerce
Branża e-commerce mierzy się z wieloma wyzwaniami, które są jednocześnie okazjami do wyróżnienia się na tle konkurencji. Jednym z kluczowych elementów, który może zadecydować o sukcesie sklepu internetowego, jest obsługa klienta. W cyfrowej erze konsumentów przyciąga nie tylko jakość produktu czy cena. Istotny jest również poziom interakcji i wsparcia kupującego, zarówno w odniesieniu do produktów,
Jak przygotować e-sklep na jesienno-zimowy sezon zakupowy?
Koniec kalendarzowego lata to okres, w którym branża e-commerce zaczyna przygotowania do tzw. wysokiego sezonu, obejmującego m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie contentu, a także wybór lub zmiana dostawcy usług logistycznych to tylko kilka elementów, którymi należy zająć się już teraz, by w pełni wykorzystać nadchodzący