Blog
Kategorie
Packeta Poland najlepszym produktem dla e-commerce 2023!
Packeta Poland najlepszym produktem dla e-commerce! Z ogromną radością informujemy, że zostaliśmy uhonorowani prestiżowym wyróżnieniem magazynu Home&Market jako Najlepszy Produkt dla E-commerce w 2023 roku. Świadczy to o naszej wyjątkowej roli w dynamicznie rozwijającym się kanale sprzedaży, który z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród Polaków. W obliczu wyzwań gospodarczych Branża e-commerce, mimo
Sezon Świąteczny 2023 w Packeta
Kolejny rok minął, a Boże Narodzenie powoli wygląda zza rogu. Abyście byli na bieżąco ze wszystkim, co przynosi ten zabiegany sezon, przygotowaliśmy ten artykuł, który zawiera wszystkie niezbędne informacje – sezonowe dopłaty, zmiany w usługach, dostosowania godzin otwarcia, daty dla ostatnich nadawanych przesyłek w depozytach – wszystko wygodnie w jednym miejscu 🎄👇 PS. Będziemy ciągle
Packeta Poland – magazyn Bielsko-Biała
Witajcie w nowej erze logistyki magazynowej! Nasz nowy magazyn w Bielsko-Białej to klucz do jeszcze szybszych dostaw. Odkryj, jak nasz nowoczesny magazyn Bielsko-Biała przyspiesza logistykę.Z radością informujemy, że otworzyliśmy nowy magazyn w Bielsku-Białej! Nasza dotychczasowa lokalizacja w Cieszynie miała 300 m2 powierzchni. Teraz przenieśliśmy się do nowego obiektu o powierzchni aż 4700 m2! To wzrost powierzchni o
Włoski rynek e-commerce w pigułce
Włochy to nie tylko pizza i dom takich marek jak Gucci, Prada czy Armani. Włoski rynek e-commerce jest jednym z najbardziej dynamicznych w Europie, oferuje atrakcyjne możliwości dla polskich przedsiębiorców. Ponieważ Włochy mają dobrze rozwinięty rynek cyfrowy, warto rozważyć ekspansję na Włochy z kilku kluczowych powodów. Jak podaje e-Izba, czynnikami napędzającymi rozwój e-rynku są m.in. poprawa infrastruktury
Wsparcie klienta a wykorzystanie sztucznej inteligencji w branży e-commerce
Branża e-commerce mierzy się z wieloma wyzwaniami, które są jednocześnie okazjami do wyróżnienia się na tle konkurencji. Jednym z kluczowych elementów, który może zadecydować o sukcesie sklepu internetowego, jest obsługa klienta. W cyfrowej erze konsumentów przyciąga nie tylko jakość produktu czy cena. Istotny jest również poziom interakcji i wsparcia kupującego, zarówno w odniesieniu do produktów,
Jak przygotować e-sklep na jesienno-zimowy sezon zakupowy?
Koniec kalendarzowego lata to okres, w którym branża e-commerce zaczyna przygotowania do tzw. wysokiego sezonu, obejmującego m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie contentu, a także wybór lub zmiana dostawcy usług logistycznych to tylko kilka elementów, którymi należy zająć się już teraz, by w pełni wykorzystać nadchodzący
Porozmawiajmy o: Packecie!
Ostatni odcinek naszej serii edukacyjnej podsumowuje wszystkie istotne informacje i być może usuwa niektóre znaki zapytania, które mogliście napotkać. Zapraszamy! Jak to wszystko się zaczęło Firma Packeta została założona w 2010 roku z jasną wizją — tworzenia i dostarczania prostych, wygodnych i wydajnych rozwiązań logistycznych.W tym roku otworzyliśmy również nasze pierwsze biura i pierwszy w
Jak negocjować obsługę logistyczną e-commerce?
Negocjacje z firmami logistycznymi są nieodłącznym elementem prowadzenia sklepu internetowego. Wybór odpowiedniej firmy kurierskiej może wpłynąć nie tylko na koszty, ale także na jakość obsługi klienta i ogólny wizerunek e-sklepu. W tym artykule omówimy kluczowe aspekty, na które warto zwrócić uwagę podczas negocjacji obsługi wysyłek z firmą logistyczną. Warto dowiedzieć się jak negocjować obsługę logistyczną
Ponad dwukrotny wzrost w Polsce!
Nasza firma ma za sobą udane półrocze i ambitne plany na drugą połowę roku. Packeta Poland w pierwszym półroczu tego roku dostarczyła przeszło dwukrotnie więcej przesyłek niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, również przychody firmy wzrosły ponad dwukrotnie! W pierwszym półroczu bieżącego roku Packeta obsłużyła niemal 49 milionów przesyłek – o 22 proc. więcej niż
Porozmawiajmy o: Z-BOXach!
Masz klientów w Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii? Automaty paczkowe zwiększają popularność, więc idziemy z duchem czasu! Odcinek 2. nowej serii edukacyjnej ,,Porozmawiajmy o:” poświęcony będzie naszym autorskim automatom paczkowym Z-BOX. Kiedy kilka lat temu wprowadzaliśmy je najpierw na rynek czeski, nie mieliśmy pojęcia, jak dużą popularność zyskają w tak krótkim czasie. Porozmawiajmy o z-boxach!