Blog

Nowości ze świata e-commerce i logistyki oraz wszystkie istotne informacje z Packeta.pl w jednym miejscu.
25.02.2022, 13:10

Aktualna sytuacja w Rosji

Szanowni Klienci, Ze względu na trwającą poważną sytuację w tym regionie, nie możemy zagwarantować usług dostawy paczek w Rosji i na Ukrainie. Z tego powodu jesteśmy zmuszeni zawiesić wszystkie możliwości doręczania paczek w Rosji do odwołania. Wszystkie przesyłkii, które obecnie znajdują się w sieci Packeta, zostaną zwrócone nadawcom. Będziemy informować Państwa na bieżąco w przypadku

25.02.2022, 13:10
Czytaj więcej
24.02.2022, 13:27

Aktualna sytuacja na Ukrainie

Szanowni Klienci, Mamy dla Państwa ważną informację dotyczącą aktualnej sytuacji na Ukrainie. Niestety, od dnia dzisiejszego (24 lutego 2022 r.) nie możemy zagwarantować dostawy paczek i ewentualnych zwrotów. Sytuacja na Ukrainie jest chaotyczna, dlatego w chwili obecnej zalecamy całkowite wstrzymanie wysyłek do tego kraju. Oznacza to, że od dnia dzisiejszego Packeta zamyka możliwość wysyłania przesyłek

24.02.2022, 13:27
Czytaj więcej
11.02.2022, 13:39

DPD Słowenia: Dodatkowe opłaty za odbiór paczki na stacjach benzynowych Petrol, OMV, 3DVA

Szanowni Klienci, Pragniemy poinformować Państwa o wyjątku w usłudze doręczania przesyłek do punktów odbioru na stacjach benzynowych Petrol, OMV i 3DVA, świadczonej przez słoweńskiego przewoźnika DPD. Jeśli klient wybierze którykolwiek z tych punktów odbioru do dostarczenia swojej paczki, zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 0,30 EUR za odbiór paczki i dodatkową opłatą w wysokości 0,85

11.02.2022, 13:39
Czytaj więcej
8.02.2022, 10:37

Pomiar wielkości paczki? Tylko opcjonalnie

W oparciu o Państwa opinie, nie będziemy wymagać podawania rozmiaru paczki przy wysyłce. Drodzy klienci, W lipcu ubiegłego roku poinformowaliśmy Państwa, że od września 2021 roku przy nadawaniu paczki obowiązkowe będzie podawanie w naszym systemie jej wagi, a od 1 marca 2022 roku również jej gabarytu. Nasze intencje były jasne: zoptymalizować nasze procesy i sprawić,

8.02.2022, 10:37
Czytaj więcej
1.02.2022, 09:53

Privacy Policy Packeta

Privacy policy of Packeta International s.r.o.effective from February 1, 2022 1. INTRODUCTION Your privacy is very important to us. This document provides information regarding the purpose and reason for personal data processing by our company, the manner in which we process personal data, and the categories of the data processed.You can also learn about the

1.02.2022, 09:53
Czytaj więcej
3.12.2021, 12:00

Sezon świąteczny z Packetą

Szanowni Partnerzy, przekazujemy Wam ważną informację dotyczącą sezonowych dopłat naszych partnerów logistycznych w całej Europie

3.12.2021, 12:00
Czytaj więcej
26.11.2021, 08:33

Polityka prywatności Packeta Poland

Zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności poniżej: POLITYKA  PRYWATNOŚCI spółki Packeta.pl sp. z o.o.     1. WSTĘP Niniejszy dokument zawiera informacje dotyczące celu przetwarzania danych osobowych przez naszą firmę, sposobu, w jaki przetwarzamy dane osobowe, oraz kategorii przetwarzanych danych. Dokument zawiera również informacje dotyczące praw, jakie przysługują Ci w związku z przetwarzaniem

26.11.2021, 08:33
Czytaj więcej
22.11.2021, 11:30

Nowy adres zwrotny w Austrii

Szanowni klienci,  Mamy nowy adres zwrotny w Austrii, pod który Państwa klienci mogą wysyłać swoje paczki od 1 grudnia 2021 roku. Nowy adres: Packeta eCommerce GmbH Kod zwrotny przesyłki Postfach 3 Litschauer Straße 7 3860 Heidenreichstein Uwaga: Pod tym adresem przyjmowane są wyłącznie przesyłki od przewoźnika AT Post. Pod starym adresem odbiór paczek będzie możliwy do

22.11.2021, 11:30
Czytaj więcej
15.11.2021, 12:08

Zmiany w Danii oraz Holandii

Drodzy klienci, Z końcem listopada duński adres zwrotny zostanie zamknięty z przyczyn technicznych. Przyjmowanie paczek pod tym adresem będzie możliwe do 28 listopada 2021 roku. Paczki, które dotrą na adres zwrotny przed podanym terminem, zostaną przyjęte na miejscu, a następnie odesłane do Państwa w standardowy sposób. Po 28 listopada 2021 r. nie będzie możliwe przyjmowanie,

15.11.2021, 12:08
Czytaj więcej
15.11.2021, 11:22

Jesteśmy Twoim partnerem w dostawie do Zjednoczonych Emiratów Arabskich

Drodzy klienci,  Chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby przedstawić Państwu szczegóły dotyczące szybkiej i łatwej ekspansji na Bliski Wschód, otwierając przed Państwem zupełnie nowy rynek. Już teraz możesz dostarczać towary do wszystkich części Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a wkrótce zaoferujemy Ci możliwość ekspansji do Kataru, Arabii Saudyjskiej i Omanu. Wszystko, czego potrzebujesz, to angielska wersja Twojego sklepu

15.11.2021, 11:22
Czytaj więcej