Blog

Awans Justyny Andreas – Polka rozwinie działalność Packety Group w Europie

26.04.2023, 08:44

Justyna Andreas – dotychczasowa Dyrektor Zarządzająca Packeta Poland, awansowała w strukturach Grupy. W kwietniu objęła stanowisko Managing Director Commercial Entities. W efekcie poza Polską, Skandynawią i krajami bałtyckimi, będzie odpowiadała za szereg rynków Europy Centralnej i Zachodniej. Awans Justyny Andreas jest wynikiem dynamicznego rozwoju Packety w Polsce a jednocześnie wpisuje się w długoterminową strategię Grupy.

Awans Justyny Andreas - Polka rozwinie działalność Packeta Group w Europie
Justyna Andreas, Managing Director Commercial Entities
Justyna Andreas ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu struktur operacyjno-sprzedażowych. Jest także ekspertem w zarządzaniu spółkami logistycznymi i produkcyjnymi. Zajmowała stanowiska Country Managera, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Operacyjnego a także Członka Zarządu. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Karola w czeskiej Pradze. Skończyła Marketing i Zarządzanie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

Funkcję Dyrektor Generalnej Packeta Poland pełni od września 2020 roku. Początkowo odpowiadała wyłącznie za rynek polski. Z czasem podjęłą się rozwoju działalności firmy w krajach bałtyckich i skandynawskich. Po awansie Justyny Andreas obszar jej podległy znacząco wzrośnie. Skutkiem tego będzie dodatkowo zarządzać działalnością Packety w Niemczech, Rumunii, Słowenii oraz Europie Zachodniej.

Z wielką przyjemnością zaproponowaliśmy Justynie Andreas stanowisko Managing Director Commercial Entities. Jestem przekonany, że w oparciu o swoje dotychczasowe doświadczenie, zoptymalizuje i udoskonali obecny model zarządzania. W efekcie pomoże ujednolicić procesy i uzyskać synergię pomiędzy poszczególnymi rynkami. Przełoży się to na dalszy rozwój Grupy Packeta oraz całego sektora e-commerce w krajach, w których działamy. – Daniel Tinz, Group Chief Commercial Officer w Packeta Group.

Awans Justyny Andreas a plany na przyszłość – zwiększenie obrotów na rynkach europejskich

Ambicją Packety Poland jest podwojenie w 2023 roku liczby obsłużonych przesyłek. W szerszej perspektywie Justyna Andreas nade wszystko planuje kłaść nacisk na współpracę sprzedażową, marketingową i operacyjną między krajami. Strategia ta ma zaowocować rozwojem siatki połączeń i sprawniejszą obsługą klienta. Wierzymy, że przełoży się to na realne korzyści dla klientów. W Polsce Packeta rośnie – w roku 2022 dostarczyła przeszło trzykrotnie więcej przesyłek niż w roku 2021.

Rynki, na których działa Packeta postrzegam jako jeden organizm. W rzeczywistości wszystkie jego składowe muszą współpracować, by odnieść sukces. W związku z tym zamierzam zintensyfikować ową współpracę, przede wszystkim na polu sprzedażowym, marketingowym oraz operacyjnym. Wierzę, że szybko zaowocuje to rozbudową siatki połączeń, optymalizacją kosztów logistycznych i sprawniejszą obsługą klienta. Jestem dumna z faktu, że niezależnie od skali klienta, jesteśmy w stanie zaoferować indywidualne rozwiązania transportowe, przygotowane w oparciu o jego oczekiwania. Mówiąc w skrócie, dzięki centralizacji działań, możliwości te jeszcze bardziej urosły – mówi Justyna Andreas.

Zagraniczne rynki w zasięgu ręki

Dziś Packeta Poland jest wiodącą platformą dla e-commerce, świadczącą kompleksowe usługi logistyczne, początkowo jednak pełniła rolę punktu zwrotów przesyłek i biura obsługi klienta z siedzibą w Cieszynie. Dynamiczny rozwój firmy rozpoczał się wraz z zatrudnieniem Justyny Andreas. Jako firma skupiamy się na usługach cross-border, które mogą być receptą na wahania rynkowe polskiej branży e-commerce i wspieraniu polskich firm e-commerce w ekspansji zagranicznej. Packeta Group nawiązała współpracę partnerską z ponad 60 firmami kurierskimi w 33 krajach. Ściśle mówiąc ich wybór nie był przypadkowy – platforma współpracuje jedynie z najpopularniejszymi lokalnymi firmami kurierskimi, które cieszą się największym zaufaniem nabywców. Dzieki temu daje swoim klientom wartość dodaną – wiarygodność wśród konsumentów już od pierwszych dni obecności na nowym rynku.


Udostępnij:

Kategorie