Blog
Kategorie
Zmniejszamy odsetek zwrotów od klientów w całej Europie
Drodzy klienci, dnia 8. 06. 2020 oficjalnie wprowadzono walidację wprowadzanych danych osobowych (e-mail oraz numer telefonu) dla przesyłek, o czym informowaliśmy 30. 04. 2020 za pośrednictwem newslettera oraz sekcji klienta. Wprowadzenie tych informacji jest wymagane przez naszych partnerów logistycznych w całej Europie i ma kluczowe znaczenie dla sprawnej dostawy przesyłki i komunikacji z klientem. Którzy przewoźnicy
Rozszerzamy usługi niemieckiego przewoźnika Hermes
Drodzy klienci, chcemy, aby nasze usługi były dla Was jak najbardziej komfortowe, dlatego od 18. 05. 2020 rozszerzamy ofertę przewoźnika Hermes w Niemczech o punkty odbioru. Ponadto, dzięki temu przewoźnikowi możecie wysyłać przesyłki zapakowane w czarną folię bez opłat. Jak to poprawnie skonfigurować? Od 18. 05. 2020 w sekcji klienta przesyłki należy nadawać za pomocą następującego ID