Blog
Kategorie
Sezon ogórkowy w e-commerce – nowe możliwości za granicą
Sezon ogórkowy w e-commerce nie jest dla nas, dlatego przez całe lato ciężko pracowaliśmy nad podniesieniem jakości i zakresu naszych usług za granicą. Wynik zdecydowanie jest tego wart! Od 1. 09. 2020 można się spodziewać 6 nowych przewoźników w 5 krajach Europy. Zastanawiacie się, w których? Zobaczcie sami: Kompletny cennik Nasza aplikacja mobilna Zásilkovna została
Zakończenie wsparcia dla obsługi TLS 1.0 oraz TLS 1.1
* Informacja ta jest przeznaczona głównie dla programistów oraz administratorów serwerów i stron internetowych. Drodzy klienci, przesyłamy Wam ważne informacje dotyczące zakończenia wsparcia dla obsługi protokołów TLS 1.0 oraz 1.1., które należy przekazać Waszym programistom i administratorom sieci. Jeśli korzystacie z rozwiązań dla sklepów internetowych takich jak Shoptet, OxyShop, Eshop-rychle, 4shop.cz, ByznysWeb.cz lub Balíkobot, to ta informacja Was nie dotyczy.
Wrześniowe zmiany na Słowacji i w Grecji
Drodzy partnerzy, pragniemy poinformować o nowościach i zmianach obowiązujących od 1. 09. 2020. Nowe zmiany dotyczą: Słowacja – wprowadzenie opłaty za płatność kartą w przypadku usługi SK Dostawa na adres HD (ID 131) Grecja– zakończenie współpracy z przewoźnikiem Speedy (ID 4738) Niemcy – od teraz za pośrednictwem przewoźnika Hermes można również wysyłać przesyłki za pobraniem! SŁOWACJA:
Przesyłki do Anglii i Grecji
Zmiana u przewoźnika Royal Mail Drodzy klienci, chcielibyśmy zwrócić uwagę na zmianę w sposobie nadawania przesyłek do Wielkiej Brytanii, w szczególności u przewoźnika Royal Mail. Oryginalna i “najstarsza” opcja przesyłania przesyłek za pośrednictwem Royal Mail (ID 1120) jest obecnie wyłączona w systemie, dlatego nie można już z niej korzystać. Prosimy o dostosowanie ustawień Waszych sklepów
Bardziej spójne kategorie wagowe i ubezpieczenie przesyłek od 1. 07. 2020
Czerwiec poświęciliśmy “inwentaryzacji” zarówno kategorii wagowych przesyłek, gdzie do tej pory limity wagowe były ustalone inaczej dla każdego z przewoźników, jak również ubezpieczenia, gdzie każdy z przewoźników miał inne ceny. Jeśli wysyłacie przesyłki za granicę za naszym pośrednictwem, na pewno to zauważyliście. Z tego powodu wypracowaliśmy ujednolicenie parametrów, aby były jak najbardziej spójne, a wysyłanie przesyłek za
Zásilkovna została Best Managed Company w Czeskiej Republice!
Jesteśmy jedną z najlepszych firm w Czechach! Nagroda Best Managed Company jest przynawana przez firmę Deloitte w 20 krajach świata, a w tym roku po raz pierwszy w Czechach. Niezależna komisja ekspertów oceniła u każdej nagrodzonej firmy 4 kluczowe filary – strategię firmy, zarządzanie i wyniki finansowe, produktywność oraz innowacyjność i kulturę korporacyjną. Więcej na Deloitte
Lepsza jakość doręczenia dzięki prawidłowemu kodowaniu UTF-8
Drodzy klienci, prawidłowe kodowanie importowanych danych znacząco podnosi jakość doręczenia, a przede wszystkim zmniejsza ryzyko błędnych danych oraz odsetek przesyłek niedoręczalnych. Z tego powodu zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe zasady kodowania plików dla zbiorczego nadawania przesyłek w sekcji klienta (import CSV / XML / itp.), które będą obowiązywać od 1. 07. 2020. Od tej daty wszystkie pliki źródłowe
Zmniejszamy odsetek zwrotów od klientów w całej Europie
Drodzy klienci, dnia 8. 06. 2020 oficjalnie wprowadzono walidację wprowadzanych danych osobowych (e-mail oraz numer telefonu) dla przesyłek, o czym informowaliśmy 30. 04. 2020 za pośrednictwem newslettera oraz sekcji klienta. Wprowadzenie tych informacji jest wymagane przez naszych partnerów logistycznych w całej Europie i ma kluczowe znaczenie dla sprawnej dostawy przesyłki i komunikacji z klientem. Którzy przewoźnicy
Rozszerzamy usługi niemieckiego przewoźnika Hermes
Drodzy klienci, chcemy, aby nasze usługi były dla Was jak najbardziej komfortowe, dlatego od 18. 05. 2020 rozszerzamy ofertę przewoźnika Hermes w Niemczech o punkty odbioru. Ponadto, dzięki temu przewoźnikowi możecie wysyłać przesyłki zapakowane w czarną folię bez opłat. Jak to poprawnie skonfigurować? Od 18. 05. 2020 w sekcji klienta przesyłki należy nadawać za pomocą następującego ID