Blog
Kategorie
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w branży e-commerce
Branża e-commerce mierzy się z wieloma wyzwaniami, które są jednocześnie okazjami do wyróżnienia się na tle konkurencji. Jednym z kluczowych elementów, który może zadecydować o sukcesie sklepu internetowego, jest obsługa klienta. W cyfrowej erze konsumentów przyciąga nie tylko jakość produktu czy cena, ale również poziom interakcji i wsparcia kupującego, zarówno w odniesieniu do produktów, jak
Jak przygotować e-sklep na jesienno-zimowy sezon zakupowy?
Koniec kalendarzowego lata to okres, w którym branża e-commerce zaczyna przygotowania do tzw. wysokiego sezonu, obejmującego m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie contentu, a także wybór lub zmiana dostawcy usług logistycznych to tylko kilka elementów, którymi należy zająć się już teraz, by w pełni wykorzystać nadchodzący
Porozmawiajmy o: Packecie!
Ostatni odcinek naszej serii edukacyjnej podsumowuje wszystkie istotne informacje i być może usuwa niektóre znaki zapytania, które mogliście napotkać. Zapraszamy! Jak to wszystko się zaczęło Firma Packeta została założona w 2010 roku z jasną wizją — tworzenia i dostarczania prostych, wygodnych i wydajnych rozwiązań logistycznych.W tym roku otworzyliśmy również nasze pierwsze biura i pierwszy w
Jak negocjować obsługę logistyczną e-commerce?
Negocjacje z firmami logistycznymi są nieodłącznym elementem prowadzenia sklepu internetowego. Wybór odpowiedniej firmy kurierskiej może wpłynąć nie tylko na koszty, ale także na jakość obsługi klienta i ogólny wizerunek e-sklepu. W tym artykule omówimy kluczowe aspekty, na które warto zwrócić uwagę podczas negocjacji obsługi wysyłek z firmą logistyczną. Warto dowiedzieć się jak negocjować obsługę logistyczną
Aktualne informacje o przewoźnikach
Poniżej znajdują się najnowsze informacje dotyczące aktualnych działań naszych zagranicznych przewoźników partnerskich, które regularnie aktualizujemy. Aktualne informacje o przewoźnikach Dziękujemy za zrozumienie, Packeta
Ponad dwukrotny wzrost w Polsce!
Nasza firma ma za sobą udane półrocze i ambitne plany na drugą połowę roku. Packeta Poland w pierwszym półroczu tego roku dostarczyła przeszło dwukrotnie więcej przesyłek niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, również przychody firmy wzrosły ponad dwukrotnie! W pierwszym półroczu bieżącego roku Packeta obsłużyła niemal 49 milionów przesyłek – o 22 proc. więcej niż
Porozmawiajmy o: Z-BOXach!
Masz klientów w Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii? Automaty paczkowe zwiększają popularność, więc idziemy z duchem czasu! Odcinek 2. nowej serii edukacyjnej ,,Porozmawiajmy o:” poświęcony będzie naszym autorskim automatom paczkowym Z-BOX. Kiedy kilka lat temu wprowadzaliśmy je najpierw na rynek czeski, nie mieliśmy pojęcia, jak dużą popularność zyskają w tak krótkim czasie. Zapraszamy do lektury!
Cross-selling i up-selling – kluczowe strategie zwiększenia sprzedaży w e-commerce
Zastosowanie strategii cross-sellingu i up-sellingu jest kluczowe dla skutecznej sprzedaży w e-commerce. Te techniki pozwalają nie tylko zwiększyć wartość zamówień, ale także poprawić doświadczenie zakupowe klientów. Dowiedz się, jak wykorzystać cross-selling i up-selling w swoim sklepie internetowym. Z tą wiedzą osiągniesz większe przychody i zadowolenie klientów. Cross‑selling i up‑selling – jak je stosować w e‑commerce?
E-commerce w Europie, czyli czego oczekują zagraniczni klienci? Porównajmy europejskie rynki!
E-commerce w Europie czyli czego oczekują klienci – jak wyglądają preferencje co do metod dostawy, płatności czy zwrotów? A jakie są europejskie trendy w e‑commerce? To wszystko warto wiedzieć, chcąć wysyłać paczki za granicę. Ale nie martw się – na końcu artykułu znajdziesz prezent! Bezpłatny e‑book pt. „Czego oczekują klienci? Zagraniczne rynki e‑commerce, a zwyczaje konsumenckie
Przesyłki do Słowenii, Chorwacji w 2-3 dni? Odkryj potencjał krajów adriatyckich i zbuduj przewagę konkurencyjną!
Kierunek Adriatyki? Nie tylko na wakacje! Słowenia i Chorwacja dołączą niedługo do najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Polskie sklepy internetowe wciąż nie są tam powszechne. Innymi słowy to ogromny i nieodkryty potencjał do zagospodarowania. Sprawdź, jak w rezultacie wygląda wysyłka przesyłki do Słowenii i Chorwacji już w 2 dni. To możliwe dzięki nowo otwartemu