Blog

Sezon Świąteczny 2023 w Packeta

31.10.2023, 14:38

Kolejny rok minął, a Boże Narodzenie powoli wygląda zza rogu. Abyście byli na bieżąco ze wszystkim, co przynosi ten zabiegany sezon, przygotowaliśmy ten artykuł, który zawiera wszystkie niezbędne informacje – sezonowe dopłaty, zmiany w usługach, dostosowania godzin otwarcia, daty dla ostatnich nadawanych przesyłek w depozytach – wszystko wygodnie w jednym miejscu 🎄👇

PS. Będziemy ciągle dodawać i aktualizować informacje w tym artykule aż do końca roku dla Was.

Sezonowe dopłaty
firm kurierskich

Jak co roku, niektórzy z naszych partnerów przewoźników ogłosili sezonowe dopłaty na nadchodzące miesiące z powodu spodziewanego większego wolumenu przesyłek.

Sezonowe dopłaty są nieodłącznym elementem nadchodzącego gorącego sezonu. Aby poradzić sobie ze wzrostem ilości przesyłek bez załamania, niektórzy z naszych partnerów przewoźników za granicą tymczasowo podnoszą ceny. Zapewnia to maksymalną efektywność procesu i jakość usług dla klientów.

📦 Poniżej znajdziecie tabelę ze strukturyzowanymi zmianami sezonowymi przewoźników:

Sezon Świąteczny 2023 w Packeta
Prosimy zauważyć, że te dopłaty zostaną włączone do naszego cennika zgodnie z ogólnymi warunkami od 1 listopada 2023 roku.

Wymienione wyżej dopłaty dotyczą nadawania przesyłek (ich składania) w Czechach, ceny za nadawanie w innych krajach mogą się różnić.

Dostawa przed świętami
przez partnerskie firmy kurierskie

Nasi partnerzy logistyczni podali nam zalecane terminy, aby zapewnić dostawę przesyłek do 24.12. 

Poniżej znajdziesz tabelę z obowiązującymi terminami każdego międzynarodowego przewoźnika.

Sezon Świąteczny 2023 w Packeta - partnerzy
📦 Daty te dotyczą dostaw w ramach naszej sieci – co oznacza, że paczki powinny trafić do naszego polskiego magazynu przed tym terminem.

Dopłaty te zostaną uwzględnione w naszym cenniku zgodnie z ogólnymi warunkami od dnia 1 listopada 2023.

 

Skrócony podstawowy czas przechowywania paczek
w punktach odbioru i Z-BOXach

Co roku, w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, skracamy czas przechowywania paczek w punktach odbioru i Z-BOXach, aby przepływ przesyłek był jak najbardziej płynny. Pozwala to na bardziej elastyczne zarządzanie pojemnością punktów odbioru i zachęca odbiorców do szybszego odbierania paczek. Oznacza to również, że kwoty pobrania przy odbiorze (COD) trafiają szybciej na docelowe konta bankowe.

📦  Od 1 listopada do 21 grudnia 2023 roku czas przechowywania paczek zostanie skrócony w punktach odbioru i Z-BOXach w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.

Pick-up points: 5 + 2

  • Odbiorcy mają 5 dni na odbiór paczki (na podstawie godzin otwarcia punktu odbioru).
  • Możliwe jest przedłużenie podstawowego okresu przechowywania paczki, ale tylko o 2 dni.
  • Przedłużenie okresu przechowywania za pośrednictwem aplikacji mobilnej Packeta jest możliwe tylko dzień po dniu (do maksymalnie 2 dni).
  • Ważne jest, aby sprawdzić godziny otwarcia punktów odbioru, ponieważ niektóre są otwarte w weekendy, a one stanowią podstawę okresu przechowywania paczek.
Sezon Świąteczny 2023

Na przykład, jeśli paczka zostanie dostarczona do punktu odbioru w poniedziałek, 6 listopada:

I punkt odbioru jest otwarty od poniedziałku do piątku, okres przechowywania zostanie ustawiony do 13 listopada. Możliwe jest przedłużenie do 14 i 15 listopada.

LUB punkt odbioru jest otwarty od poniedziałku do soboty, okres przechowywania paczki zostanie ustawiony do 12 listopada. Możliwe przedłużenie na 13 i 14 listopada.

LUB punkt odbioru jest otwarty od poniedziałku do niedzieli, wtedy okres przechowywania będzie trwał do 11 listopada. Możliwe przedłużenie na 12 i 13 listopada.

Z-BOXy: 2+1

  • Odbiorcy mają 2 dni kalendarzowe na odbiór paczki.
  • Możliwe jest przedłużenie podstawowego okresu przechowywania paczki tylko o jeden dzień kalendarzowy.
  • Maksymalny okres przechowywania to 3 dni kalendarzowe.
Sezon Świąteczny 2023
📦  Jak przedłużyć okres przechowywania paczki
  1. Przez aplikację mobilną Packeta (najłatwiejsze i najszybsze rozwiązanie 🙂)
  2. Za pomocą linku, który otrzymałeś w powiadomieniu e-mail o dostarczeniu Twojej paczki do docelowego punktu odbioru.
  3. W śledzeniu paczki online.
  4. Kontaktując się z naszą obsługą klienta.
  5. Przez oficjalny formularz kontaktowy Zásilkovna.
  6. Przez naszego Packetabota.

Udostępnij:

Kategorie