Co to dla Ciebie oznacza?
Od 1 stycznia 2021 r. podczas nadawania przesyłki Nasz system wygeneruje automatycznie etykietę od dostawcy, który będzie dla Państwa najkorzystniejszy. Prosimy o wysyłanie przesyłek do klientów w Polsce korzystających z tej usługi. Dzięki temu możemy szybciej reagować gdy coś się dzieje i tym samym zapewnić najszybszą dostawę do Twoich klientów.
Twoi klienci zawsze zostaną nalezycie poinformowani o wybranym przewoźniku poprzez wiadomość e-mail lub SMS.
Przesyłki w dziale klienta prosimy kierować tylko do tego przewoźnika:
PL – Dostawa na adres HD – (4162)
Naszymi aktywnymi przewoźnikami są nadal popularne Paczkomaty InPost (ID: 3060) oraz sieć Naszych punktów odbioru.
W dniu 01.01.2021 r. w usługach Paczkomaty Inpost zostaną dostosowane ceny, które widoczne będą w pełnym cenniku na Naszej stronie internetowej.