Mamy wspaniałą wiadomość: zwroty paczek z Polski będą jeszcze łatwiejsze! Dzięki naszej wspaniałej lokalnej współpracy z firmą InPost, możemy teraz zaoferować Wam i Waszym klientom możliwość zwrotu paczek za pośrednictwem bardzo popularnych Paczkomatów InPost.
Czym jest Paczkomat?
Paczkomat to samoobsługowy punkt odbioru i wydawania przesyłek czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sterowany za pomocą ekranu lub aplikacji mobilnej InPost, Paczkomat umożliwia odbieranie i wydawanie paczek przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Czy wiesz, że… w Polsce jest ponad 16 000 Paczkomatów InPost dostępnych dla wszystkich klientów Zásilkovna / Packeta? InPost posiada największą sieć tego typu urządzeń w Polsce.
Zwroty paczek za pośrednictwem Paczkomatów InPost
Teraz polscy klienci mogą korzystać z Paczkomatów nie tylko przy odbiorze paczek, ale także przy ich zwrocie do zagranicznego sklepu internetowego. Paczki można odbierać i zwracać o dowolnej porze – nawet w nocy!
Jak działają zwroty za pośrednictwem Paczkomatów?
Wszystko, co polscy klienci muszą zrobić przy zwrocie paczki za pośrednictwem Paczkomatu InPost, to wypełnić wymagane informacje w formularzu zwrotu. Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku, jak to zrobić.
- Wypełnij formularz zwrotu na szybkiezwroty.pl:
- W polu „Wybierz swój sklep internetowy”, wybierz Packeta Group.
- Wypełnij wszystkie wymagane informacje (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz powód zwrotu).
Ważne: Wprowadź kod paczki zwrotnej w polu „Numer zamówienia”.
- Następnie otrzymasz od firmy InPost specjalny kod (e-mailem lub SMS-em). Kod należy wpisać w widocznym miejscu na przesyłce.
- Przynieś paczkę do dowolnego Paczkomatu InPost.
- Wpisz kod na ekranie Paczkomatu lub zeskanuj kod QR i włóż paczkę do skrytki, która się otworzy.
I gotowe! InPost odbierze Twoją przesyłkę i dostarczy ją do naszego magazynu w polskim Cieszynie, skąd zostanie dostarczona z powrotem do zagranicznego e-sklepu.
Wskazówka: Na stronie internetowej InPost można znaleźć polską i angielską instrukcję obsługi wraz z filmem wideo.
Klienci Zásilkovna i Packeta mogą od dziś zwracać swoje przesyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost.
Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z InPost możemy sprawić, że zwroty paczek staną się bezdotykowe i proste dla polskich klientów.
Interesuje Cię proces składania reklamacji? Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, w którym przedstawiamy nowy i lepszy sposób składania reklamacji. Dowiedz się, jak szybko i efektywnie zgłaszać reklamacje, korzystając z naszych usprawnionych procedur. Zapytaj o ofertę i dowiedz się jak móżemy wesprzeć Twój e-sklep w ekspansji zagranicznej.