Blog

Zakończenie współpracy z Pocztą Słowacką

7.03.2022, 11:11

Drodzy Klienci,

Informujemy, że uzgodniliśmy z Pocztą Słowacką (przewoźnik SK Slovenská pošta HD) o zakończeniu naszej współpracy ze skutkiem na dzień 31 marca 2022 r.

Usługa Home Delivery pozostaje w naszej ofercie. Na terenie Słowacji będziemy ją teraz świadczyć wyłącznie za pośrednictwem naszej własnej usługi Packeta Home (SK Packeta Home HD). Paczki wysyłane na adresy nie będą już dostarczane do klientów przez naszych partnerów wysyłkowych, lecz bezpośrednio przez kurierów Packeta.  Będziemy bezpośrednio dbać o wszystkie opcje dostawy oraz o ich jakość.

.

Ważne informacje dotyczące nadawania paczek za pośrednictwem Poczty Słowackiej

  • Dane dotyczące paczek przeznaczonych do przekazania za pośrednictwem SK Poczta Słowacka HD (ID 16) można wprowadzać do systemu do 31 marca 2022 r. Po tym terminie możliwość przesyłania danych do Poczty Słowackiej za pośrednictwem Packety zostanie wyłączona.
  • Wszystkie paczki przekazane za pośrednictwem SK Poczta Słowacka HD (ID 16), które otrzymamy fizycznie do wysyłki do 31 marca 2022 r., zostaną standardowo przekazane Poczcie Słowackiej.
  • Paczki z etykietą przewoźnika SK Poczta Słowacka HD (ID16), które są fizycznie przekazywane do wysyłki od 1 kwietnia 2022 r., będą automatycznie przekierowywane do usługi SK Packeta Home HD (ID 131).

Paczki dostarczymy na adres Twojego klienta w ramach usługi Packeta Home!

To nie koniec usługi Home Delivery. Możesz nadal wysyłać z nami swoje paczki za pośrednictwem usługi Packeta Home, którą można znaleźć w systemie pod nazwą SK Packeta Home HD (ID 131). Dowiedz się, jakie korzyści odniesiesz Ty i Twoi klienci.

Dlaczego warto wysyłać za pośrednictwem Packeta Home?

  • Najlepsza cena w stosunku do jakości i szybkości

Zapewniamy najwyższą jakość po najlepszych cenach

  • Doręczenie następnego dnia

Już 98% przesyłek trafia do Twoich klientów już następnego dnia D+1

  • Ponad 400 samochodów I kurierów

Posiadamy własne możliwości transportowe

  • 19 strategicznie rozmieszczonych magazynów na terenie Słowacji

Sprawna i szybka dostawa nawet w najbardziej ruchliwym okresie roku

  • 3 próby doręczenia

Wliczone w koszty wysyłki

  • Ulepszony system powiadomień

Możesz śledzić przesyłki i otrzymywać natychmiastowe powiadomienia, gdy klient odbierze towar.

Jakie korzyści zaoferujesz swoim klientom dzięki usłudze Packeta Home?

  • Dostawa następnego dnia

Towary, które wysyłasz dzisiaj, mogą być w rękach Twojego klienta już jutro. Zdecydowana większość paczek jest dostarczana następnego dnia..

  • 3 różne opcje płatności za pobraniem

Klient może wybrać, czy chce zapłacić za przesyłkę z góry online za pośrednictwem bramki płatniczej, czy też gotówką lub kartą bezpośrednio kurierowi. Wszyscy kurierzy Packeta akceptują płatność kartą.

  • Terminowe powiadamianie o doręczeniu paczki

Wysyłamy powiadomienia e-mail i SMS o czasie dostawy z 3-godzinnym przedziałem czasowym.

  • Przechowywanie paczek w punkcie odbioru

Jeżeli kurier nie może dotrzeć do odbiorcy pod wskazany adres, po uzgodnieniu z odbiorcą złoży przesyłkę w najbliższym punkcie odbioru, gdzie będzie mógł ją odebrać tego samego dnia.

  • Podejmiemy trzy próby doręczenia przesyłki

Odbiorca nie musi się stresować, jeśli zastanie nieodebrane połączenie od kuriera. Będzie miał jeszcze dwie szanse na odebranie przesyłki.

  • Kod PIN lub QR do odbioru paczki

Odbiorca nie musi okazywać kurierowi Packety żadnego dowodu tożsamości. Wystarczy, że poda kod PIN lub pokaże kod QR otrzymany w wiadomości SMS.


Udostępnij:

Kategorie