Które aspekty są lepsze w porównaniu z wersją oryginalną?
Szybsze i łatwiejsze wypełnianie: nie będziesz już musiał wypełniać wszystkich szczegółów.
Rozwiązanie interaktywne: pola, które należy wypełnić, zmieniają się w zależności od przyczyny złożenia skargi, dlatego w formularzu należy podać tylko te dane, które są wymagane dla danego rodzaju skargi = nie wypełniasz żadnych zbędnych pól.
Większe bezpieczeństwo: nowy formularz jest zabezpieczony przed atakami z Internetu, a jednocześnie chroni dane osobowe użytkowników dzięki nowoczesnym metodom zabezpieczeń informatycznych.
Oszczędność czasu: formularz wymaga od użytkownika informacji i dokumentów, a nasz dział obsługi klienta nie musi już kontaktować się z użytkownikiem kilka razy.
Łatwiejsze rozpatrywanie reklamacji dotyczących paczek z zagranicy: procedura składania skarg jest obecnie identyczna dla całej Grupy Packeta, dzięki czemu można łatwo i systematycznie przekazywać skargi do rozpatrzenia w innym kraju, zachowując ich historię.
Przełączanie języków: formularz można wypełnić w siedmiu językach, które mogą być również na bieżąco zmieniane podczas wypełniania.
Mniej literówek i błędów: weryfikacja numeru paczki i danych kontaktowych odbywa się teraz na początku procedury reklamacyjnej, co eliminuje częste problemy z nieprawidłowymi danymi i znacznie przyspiesza procedurę reklamacyjną