Kariera

Pracownik działu obsługi klienta – infolinia / Teamleader

W skrócie

Rozbudowujemy nasze centrum obsługi klienta w Cieszynie! Dołącz do nas! Do naszego zespołu poszukujemy osób odpowiedzialnych za komunikację z klientami: telefon, e-mail oraz portale społecznościowe. Nie szukamy sprzedawcy. Przeciwnie – szukamy osób, które zadbają o naszych klientów! Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz doprowadzić sprawy do końca? Zależy Ci na tym, aby klient był zadowolony? Chciałbyś/chci­ałabyś poprowadzić swój własny zespół? Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/aś TAK, nie zwlekaj i prześlij nam swoje CV – chcemy Cię poznać!


Zakres obowiązków:

  • nadzór nad działem obsługi klienta,

  • telefoniczna i e-mailowa obsługa zgłoszeń klientów; możliwość specjalizacji w komunikacji za pośrednictwem portali społecznościowych,

  • controlling (lub śledzenie trasy przesyłki),

  • aktywna współpraca z innymi działami firmy w Polsce i całej Unii Europejskiej,

  • niewymagająca administracja i składanie reklamacji,

  • możliwość uczestniczenia w projektach w celu ciągłego doskonalenia procesów.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,

  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i proklienckie podejście,

  • umiejętność obsługi komputera (nauczymy Cię systemu wewnętrznego, ale wymagamy znajomości pakietu Microsoft Office),

  • staranność, odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres,

  • zorientowanie na wyniki,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2, język czeski atutem.


Oferujemy:

  • profesjonalne szkolenie i świetny zespół, którego będziesz mógł o wszystko zapytać,

  • pracę w świeżo odrestaurowanym biurze,

  • miejsce parkingowe,

  • stabilne zatrudnienie – pełny etat,

  • umowę o pracę na rok z późniejszym przedłużeniem na czas nieokreślony,

  • stałe godziny pracy (obsługa call center PON-PT 9:00–17:00),

  • ZA DARMO – możliwość korzystania z usług Przesyłkownii na terenie niemal całej UE,

  • w razie konieczności home office,

  • codziennie kawę i herbatę,

  • możliwość uczestnictwa w rozwoju szybko rozwijającej się firmy,

  • imprezy firmowe,

  • możliwość zatrudnienia od 01.11.2020,

  • otwartą i przyjazną atmosferę, w której hasło „Jesteśmy rodziną“ nie jest tylko pustym frazesem!


Przykuliśmy Twoją uwagę? Prześlij nam swoje CV i list motywacyjny. Chcemy Cię poznać. Jeśli uznamy, że spodoba Ci się u nas, spotkamy się osobiście!

Packeta Poland sp. z.o.o. jest częścią europejskiego holdingu Packeta s.r.o., który powstał 10 lat temu. Jesteśmy firmą technologiczną, która zaczyna wyznaczać trendy w całej UE. Jak na razie dobrze sobie radzimy, mamy świetny zespół i szybko się rozwijamy – dołącz do nas, a będziesz rozwijać się razem z nami!

Naszym core business jest cyfrowa platforma logistyczna oraz transport towarów ze sklepów internetowych w ramach naszej franczyzowej sieci punktów odbioru, która jest jedną z największych w Europie!

Jak przebiega
proces rekrutacyjny?

01

Zerknij na wolne stanowiska
Czy znajduje się wśród nich Twoja wymarzona praca? Po prostu kliknij i wyślij nam swoje CV. Nie masz gotowego życiorysu? Nie szkodzi, wystarczy wypełnić nasz formularz! Nie zajmie Ci to więcej niż 5 minut.

02

Poczekaj na odpowiedź
Twój wniosek dotrze do naszego działu HR. Daj nam proszę około 14 dni na odpowiedź. Wszystkie materiały, które nam przyślesz, starannie przejrzymy.

03

Uzgodnimy spotkanie
Gdy tylko wybierzemy odpowiednich kandydatów, chwytamy za telefon i kontaktujemy się z nimi. W większości przypadków od razu uzgodnimy spotkanie osobiste lub on-line.

04

Spotkanie twarzą w twarz
Na spotkaniu spotkasz się z kolegami z HR, lecz także z Twoim (być może) przyszłym przełożonym, lub z którymś z przyszłych kolegów. Przygotuj pytania i pytaj o wszystko, co Cię interesuje! Spróbujesz też naszej świetnej kawy!

05

Przywitamy Cię w zespole
A jeśli się dopasujemy, to od razu przygotujemy Ci u nas biurko!