Kariera
Pracownik działu obsługi klienta – infolinia / Teamleader
W skrócie
Rozbudowujemy nasze centrum obsługi klienta w Cieszynie! Dołącz do nas! Do naszego zespołu poszukujemy osób odpowiedzialnych za komunikację z klientami: telefon, e-mail oraz portale społecznościowe. Nie szukamy sprzedawcy. Przeciwnie – szukamy osób, które zadbają o naszych klientów! Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz doprowadzić sprawy do końca? Zależy Ci na tym, aby klient był zadowolony? Chciałbyś/chciałabyś poprowadzić swój własny zespół? Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/aś TAK, nie zwlekaj i prześlij nam swoje CV – chcemy Cię poznać!
Zakres obowiązków:
nadzór nad działem obsługi klienta,
telefoniczna i e-mailowa obsługa zgłoszeń klientów; możliwość specjalizacji w komunikacji za pośrednictwem portali społecznościowych,
controlling (lub śledzenie trasy przesyłki),
aktywna współpraca z innymi działami firmy w Polsce i całej Unii Europejskiej,
niewymagająca administracja i składanie reklamacji,
możliwość uczestniczenia w projektach w celu ciągłego doskonalenia procesów.
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i proklienckie podejście,
umiejętność obsługi komputera (nauczymy Cię systemu wewnętrznego, ale wymagamy znajomości pakietu Microsoft Office),
staranność, odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres,
zorientowanie na wyniki,
znajomość języka angielskiego na poziomie B2, język czeski atutem.
Oferujemy:
profesjonalne szkolenie i świetny zespół, którego będziesz mógł o wszystko zapytać,
pracę w świeżo odrestaurowanym biurze,
miejsce parkingowe,
stabilne zatrudnienie – pełny etat,
umowę o pracę na rok z późniejszym przedłużeniem na czas nieokreślony,
stałe godziny pracy (obsługa call center PON-PT 9:00–17:00),
ZA DARMO – możliwość korzystania z usług Przesyłkownii na terenie niemal całej UE,
w razie konieczności home office,
codziennie kawę i herbatę,
możliwość uczestnictwa w rozwoju szybko rozwijającej się firmy,
imprezy firmowe,
możliwość zatrudnienia od 01.11.2020,
otwartą i przyjazną atmosferę, w której hasło „Jesteśmy rodziną“ nie jest tylko pustym frazesem!
Przykuliśmy Twoją uwagę? Prześlij nam swoje CV i list motywacyjny. Chcemy Cię poznać. Jeśli uznamy, że spodoba Ci się u nas, spotkamy się osobiście!
Packeta Poland sp. z.o.o. jest częścią europejskiego holdingu Packeta s.r.o., który powstał 10 lat temu. Jesteśmy firmą technologiczną, która zaczyna wyznaczać trendy w całej UE. Jak na razie dobrze sobie radzimy, mamy świetny zespół i szybko się rozwijamy – dołącz do nas, a będziesz rozwijać się razem z nami!
Naszym core business jest cyfrowa platforma logistyczna oraz transport towarów ze sklepów internetowych w ramach naszej franczyzowej sieci punktów odbioru, która jest jedną z największych w Europie!
Jak przebiega
proces rekrutacyjny?
01
Zerknij na wolne stanowiska
02
Poczekaj na odpowiedź
03
Uzgodnimy spotkanie
04
Spotkanie twarzą w twarz
05