Blog

Zmniejszamy odsetek zwrotów od klientów w całej Europie

10.06.2020, 06:00

Drodzy klienci, 

dnia 8. 06. 2020 oficjalnie wprowadzono walidację wprowadzanych danych osobowych (e-mail oraz numer telefonu) dla przesyłek, o czym informowaliśmy 30. 04. 2020 za pośrednictwem newslettera oraz sekcji klienta. Wprowadzenie tych informacji jest wymagane przez naszych partnerów logistycznych w całej Europie i ma kluczowe znaczenie dla sprawnej dostawy przesyłki i komunikacji z klientem.

Którzy przewoźnicy już teraz wymagają podania adresu e-mail oraz numeru telefonu?

  • Czechy – Najlepsza opcja wysyłki
  • Omniva (Litwa, Estonia, Łotwa)
  • Post Nord (Dania, Szwecja, Finlandia)
  • Słowacja – Najlepsza opcja wysyłki

Działania te są stopniowo wprowadzane przez wszystkich przewoźników, z którymi współpracujemy. Jest to stale rosnąca tendencja do ulepszania procesów i jakości doręczeń. Biorąc pod uwagę liczbę naszych partnerów, postanowiliśmy wyjść tej tendencji naprzeciw.

Jakie korzyści płyną z tej zmiany?

  • lepsza komunikacja z klientem
  • znaczne zmniejszenie odsetka zwrotów i reklamacji
  • uproszczenie nadania przesyłek
  • wyższa jakość doręczenia do klientów w całej Europie
  • ułatwienie komunikacji z Wami

W związku z tą decyzją od 15. 06. w przypadku wyboru dostawy na adres u wszystkich przewoźników, przesyłki należy nadać podając oba dane kontaktowe. 


Udostępnij:

Kategorie