Blog

Kroki w celu zapewnienia mocy przerobowych miejsc punktów odbioru w Czechach

9.11.2020, 13:00

Szanowni Klienci,

mamy dla Was istotne informacje, dotyczące przesyłek ponadwymiarowych podczas doręczania do punktów odbioru w Czechach oraz doręczenia przesyłek na adres. 

Ze względu na sytuację epidemiczną, gdy ludzie kupują online więcej niż kiedykolwiek, oraz ze względu na okresbożonarodzeniowy, sprawdzamy nieustannie predyspozycje punktów odbioru oraz naszych kierowców. Celem zapewnienia płynnego doręczania przesyłek, musieliśmy podjąć istotne decyzje proceduralne i administracyjne.

Zmiana ceny za ponadwymiarową przesyłkę w przypadku doręczenia do punktów odbioru w Czechach od 2. 12. 2020 r.

Przesyłki ponadwymiarowe są najtrudniejsze proceduralnie pod kątem manipulacji, a dostawy mogą pomieścić mniejszą liczbę takich przesyłek, tak samo jak punkty odbioru, bowiem niektóre z nich w ogóle nie przyjmują przesyłek ponadwymiarowych. Po starannej analizie wszystkich przyjętych przesyłek oraz ich wolumenu, a także ww. czynników, podjęliśmy decyzję o dokonaniu zmiany ceny za przesyłki ponadwymiarowe, przede wszystkim dlatego, by nasza sieć punktów odbioru i magazynów w Czechach bez problemu sprostała wyzwaniom wynikającym ze wzrostu liczby przesyłek. 

Blog_nadrozměr
Czym jest przesyłka ponadwymiarowa?
  • maksymalny wymiar jednej strony przesyłki od 70 cm do 120 cm 
  • maksymalna suma wymiarów wszystkich trzech stron od 120 cm do 150 cm
  • masa od 5 do 10 kg
 
 
 
Nowe ceny podstawowe za przesyłki ponadwymiarowe do punktów odbioru w Czechach:

22 PLN netto w przypadku nadania w magazynie a 24 PLN netto w przypadku nadania poza magazynem, a więc w puncie nadawczym.

Ceny będą obowiązywać od 2 grudnia 2020 r. izostały zawarte już w nowej wersji Kompletnego Cennika, który można pobrać tutaj. 

Chcemy zapewnić jakość i szybkość doręczania dużych przesyłek również w tym bardzo trudnym dla przewoźników czasie, abyście Państwo, a także Państwa Klienci, byli zadowoleni. To jest naszym najwyższym priorytetem.

„E-commerce gwałtownie rośnie, a wolumen przesyłek, które napływają ze sklepów internetowych, jest większy niż kiedykolwiek. My, jako przewoźnicy, musimy reagować na sytuację i zapewnić, by łańcuch logistyczny działał. Podejmujemy zatem różne kroki, które pomogą w zapewnieniu wystarczających mocy przewozowych.“

simona (1)

Simona Kijonková​
CEO grupy Packeta, założycielka i współwłaścicielka Zásilkovny


Udostępnij:

Kategorie